آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

شام محرمانه ترامپ با روپرت مرداک



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,دونالد ترامپ
دونالد ترامپ جمعه شب پس از دیدار از دیوار مرزی با مکزیک در کلوب گلف ملی خود در لس آنجلس با بنیانگذار فاکس نیوز و جارد کوشنر برای صرف شام دیداری محرمانه داشته است. 

به گزارش ایسنا، عکسی که در اینستاگرام منتشر شده، نشان می‌دهد که دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در حال گفتگو با روپرت مرداک، بنیانگذار فاکس نیوز، کوین مک‌کارتی، رهبر حزب جمهوری‌خواه و جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد خود است.

 

به گفته خبرنگارانی که ترامپ را همراهی می‌کنند، رییس جمهور آمریکا جمعه شب دو ساعت در کلوپ گلف خود بوده و کاخ سفید تنها گفته است که او "شامی محرمانه" داشته است.

 

به گزارش روزنامه دیلی میل، در حالی که دولت آمریکا چیزی درباره افرادی که ترامپ شام خود را با آنان صرف کرده، بیان نکرده است، این تصویر نشان‌دهنده رابطه نزدیک او با بنیانگذار شبکه‌ای است که حامی رییس جمهور آمریکا بوده است.

 

این تصویر از سوی ترزا اسکات منتشر شده که پسرش، جاشوا اسکات نامزد جمهوری‌خواه کنگره در لس آنجلس است.

 

گزارش شده است که هوپ هیکش، مدیر ارتباطات سابق کاخ سفید که اکنون مدیر ارتباطات فاکس نیوز است نیز در این دیدار حضور داشته است.

 

انتقال او به فاکس نیوز پس از حضورش در کاخ سفید و همکاری چندین کارمند فاکس نیوز از جمله بیل شاین، مدیر سابق اخبار و هدر ناوئرت، نویسنده سابق فاکس نیوز با دولت بر روابط این دو نهاد با یکدیگر تاکید می‌کند.

 

ماه گذشته میلادی مجله نیویورکر افشا کرد که دونالد ترامپ معمولاً و جارد کوشنر تقریباً هر روز با مرداک در تماسند.

 

به نظر می‌رسد مرداک که مدت‌ها ارتباط نزدیکی با نخست وزیران انگلیس داشته، با رییس جمهور آمریکا نیز رابطه نزدیکی داشته باشد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------