آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

واشنگتن ورود ۱۶ سعودی متهم پرونده قتل «خاشقجی» به خاک آمریکا را ممنوع کرد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,
وزارت امور خارجه آمریکا اسامی ۱۶ نفر از متهمان اصلی پرونده قتل «جمال خاشقجی» را منتشر کرد که در میان آن‌ها «سعود القحطانی» مشاور ولیعهد سعودی و «ماهر مطرب» از نزدیکان او حضور دارند. وزارت خارجه آمریکا ورود این ۱۶ نفر و خانواده‌ها و نزدیکان آن‌ها را به خاک آمریکا ممنوع اعلام کرد. 

وزارت امور خارجه آمریکا ورود ۱۶ شهروند سعودی متهم به دست داشتن در قتل خاشقجی را به خاک آمریکا ممنوع اعلام کرد.

 

به گزارش فارس به نقل از الجزیره، وزارت امور خارجه آمریکا اسامی ۱۶ نفر از متهمان اصلی پرونده قتل «جمال خاشقجی» را منتشر کرد که در میان آن‌ها «سعود القحطانی» مشاور ولیعهد سعودی و «ماهر مطرب» از نزدیکان او حضور دارند. وزارت خارجه آمریکا ورود این ۱۶ نفر و خانواده‌ها و نزدیکان آن‌ها را به خاک آمریکا ممنوع اعلام کرد.

 

جمال خاشقچی روزنامه نگار عربستانی منتقد حاکمان فعلی ریاض در دهم مهرماه سال گذشته برای انجام امور شخصی به کنسولگری عربستان در استانبول ترکیه کشانده شد و در آنجا بر اساس یک برنامه ریزی قبلی توسط عوامل نزدیک به محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به قتل رسید.

 

با گذشت هفت ماه از این قتل فجیع، هنوز اقدام روشنی درباره عوامل این جنایت نشده و از سرنوشت جسد مقتول هم خبری در دست نیست.

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------