آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

پلوسی: بدون استیضاح هم می‌توان ترامپ را مسؤول دانست



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,پلوسی
اگرچه رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرده بود که رئیس جمهور به شدت رفتار غیر اخلاقی و بی پروایی دارد که عزت و احترام را برای پستی که در اختیار دارد به ارمغان نمی‌آورد، اما با این وجود وی به درخواست دموکرات‌ها برای استیضاح رئیس جمهور آمریکا پاسخ منفی داد. 

به گزارش ایسنا، به نوشته بلومبرگ، به دنبال انتشار گزارش کامل رابرت مولر، بازرس ویژه رسیدگی به پرونده مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ میلادی آمریکا، تعدادی از دموکرات‌ها خواستار استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا شدند. 

 

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در پاسخ به درخواست این دموکرات‌ها گفت: روند استیضاح تنها راه برای آشکار کردن حقایقی که کنگره به آنها برای مسئول دانستن ترامپ نیاز دارد، نیست.

 

نامه نانسی پلوسی تحت عنوان "همکاران عزیز" روز دوشنبه پیش از کنفرانس حزبی که از سوی دموکرات‌های مجلس نمایندگان برای مذاکره درباره‌ پاسخ حزب‌شان به تحقیقات رابرت مولر درخواست شده بود، منتشر شد.

 

پلوسی اعلام کرد: دموکرات‌ها همگی بر سر راهی که آنها باید به دنبال انتشار گزارش مولر اتخاذ کنند، توافق ندارند.

 

پلوسی درادامه این نامه نوشت: در حالی که طیف دیدگاه‌های ما از انجام تحقیقات درباره‌ داده‌های گزارش مولر تا استیضاح مستقیم گسترده شده است، همه ما کاملاً موافقیم که باید راه یافتن حقیقت را آغاز کنیم.

 

پلوسی که تلاش کرده صحبت درباره‌ استیضاح ترامپ را متوقف کند، در ادامه این نامه نوشت: بسیار مهم است که بدانیم حقایقی که منجر به مسئول دانستن رئیس جمهور می‌شود می‌تواند خارج از نشست‌ها حول محور استیضاح نیز به دست آیند.

 

علاوه بر استیضاح، رهبران مجلس نمایندگان آمریکا نوعی از بیانیه‌ انتقادی را به عنوان نتیجه‌ احتمالی دیگر یک تحقیقات پیشنهاد دادند.

 

پلوسی در نامه‌ خود نوشت: از آنجایی که ما آشکار کردن حقیقت و ارائه اصلاحات اضافی لازم برای حفاظت از دموکراسی‌مان را آغاز کرده‌ایم، باید به مردم آمریکا نشان دهیم که ما عاری از احساسات شدید یا پیش داوری عمل می‌کنیم به خصوص در زمینه ارائه حقیقت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------