آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار به تل آویو می‌دهد

روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد دولت بایدن قصد مجهز کردن تل آویو به سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار را دارد. به گزارش ایسنا،…

نیویورک تایمز: ترامپ در دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی یک میلیارد دلار ضرر داده است



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,ترامپ
بر اساس گزارش روزنامه نیویورک تایمز، فعالیت‌های تجاری رئیس جمهوری آمریکا از ۱۹۸۵ تا ۱۹۹۴ پیش از ورود او به دنیای سیاست بیش از یک میلیارد دلار ضرر داده است.

به گزارش ایسنا، روزنامه نیویورک تایمز در گزارش خود با استناد به اسناد اداره مالیات آمریکا آورده که ثبت خسارت‌ها به ۱.۱۷ میلیارد دلار بین سال‌های ۱۹۸۵ تا ۱۹۹۴ رسید به طوریکه مبلغی معادل بیش از ۲۵۰ میلیون دلار در سال ۱۹۹۰ و همین میزان در سال ۱۹۹۱ متحمل خسارت مالی شد و میزان بالای خسارت‌ها باعث شد او به مدت هشت سال در کل آن ۱۰ سال مالیات نپردازد و معاف از پرداخت مالیات شود.

 

این در حالی است که ترامپ بارها به توانمندی‌اش در بیزنس به خود بالیده است.

 

این گزارش در میانه کشمکش بین دموکرات‌ها و دولت ترامپ بر سر ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی شخصی و تجاری ترامپ از ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ منتشر شده است.

 

این ۱۰ سال که نیویورک تایمز به آن پرداخته خارج از چارچوبی درخواست برای تحقیقاتی است که اکنون به مساله اختلاف بین ترامپ و مخالفان دموکراتش بدل شده است.

 

این روزنامه به نقل از یکی از وکلای ترامپ نوشت، اطلاعات وارده در این گزارش درباره اظهارنامه‌های مالیاتی رئیس‌جمهوری و فعالیت‌هایش طی ۳۰ سال پیش نادرست هستند. کاخ سفید هنوز در این باره اظهارنظر نکرده است.

 

دونالد ترامپ پیش از ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و پیروزی در آن به سال ۲۰۱۶ در عرصه املاک و مستغلات فعال بود.

 

ترامپ به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در ۲۰۱۶ یا از زمانی که انتخاب شد، از اعلام مالیات خود امتناع کرد و گفت درحالیکه مالیات‌هایش محاسبه می‌شوند، نمی‌تواند چنین کاری را انجام دهد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------