ناگفته‌هایی از زندگی بارون ترامپ؛ دونالد کوچک



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,بارون ترامپ
دونالد ترامپ از آن دسته شخصیت‌هایی است که قبل از رسیدن به ریاست‌جمهوری نیز فرد شناخته شده‌ای بود و سلبریتی مطرحی به‌حساب می‌آمد. در نتیجه بیشتر اعضای خانواده ترامپ معرف حضور هواداران بودند و آنها را به‌خوبی می‌شناختیم. در این بین بارون ترامپ کوچکترین فرزند دونالد است و به دلیل سن و سال کمی که داشت توجه زیادی به او نمی‌شد. 

  بارون ترامپ نیز همانند دیگر اعضای خانواده ترامپ در نهایت از زیر سایه پدر بیرون آمد و در شب انتخابات شاهد پسر کوچکی بودیم که در کنار پدر ایستاد و موفقیت دونالد را در بدست آوردن ریاست‌جمهوری آمریکا جشن گرفت. بارون ترامپ پس از شروع دوران ریاست‌جمهوری دونالد نیز از نظرها دور بود و در مراسم عمومی کمتر رخ نشان می‌داد. اما از آنجایی که سلبریتی‌ها هرگز نمی‌توانند خودشان و اعضای خانواده‌شان را از دید هواداران پنهان کنند، اطلاعات جالبی از بارون ترامپ داریم که در ادامه این اطلاعات را با شما در میان خواهیم گذاشت. 

 

بارون تنها فرزند دونالد و ملانیا است

انصافاً باید اعتراف کرد دونالد ترامپ نسبت به سایر رئیس‌جمهورهای آمریکا زندگی پرحاشیه‌تری داشته و با ۳ همسر قانونی و چندین فرزند از این همسرها، رئیس‌جمهور عیال‌واری به‌حساب می‌آید. جناب آقای دونالد ترامپ تاکنون سه همسر قانونی با نام‌های ایوانا ترامپ (Ivana Zelníčková)، مارلا میپلز (Marla Maples) و ملانیا ناوس (Melania Knauss)، اختیار کرده که ملانیا همسر فعلی او به‌حساب می‌آید و وی را با نام ملانیا ترامپ می‌شناسیم.

 

ایوانا اولین همسر دونالد برای او سه‌ فرزند به نام‌های دونالد جونیور، ایوانکا و اریک به دنیا آورده است. مارلا میپلز نیز دختری با نام تیفانی برای دونالد به دنیا آورده و بارون حاصل ازدواج دونالد و ملانیا است و به رغم اینکه پنجمین فرزند دونالد به حساب می‌آید، به‌عنوان تنها فرزند ملانیا شناخته می‌شود.

 

بارون، زاده ۲۰ ماه مارس سال ۲۰۰۶ است و با یک حساب سرانگشتی می‌توان گفت بارون حدود سیزده‌ سال سن دارد. بارون ترامپ به همراه مادرش ملانیا در برج ترامپ که در خیابان پنجم نیویورک واقع شده زندگی ‌می‌کردند و بر اساس گزارش ان.‌بی.‌سی نیوز، بارون یک سال پس از ازدواج دونالد و ملانیا در سال ۲۰۰۵ به‌دنیا آمده است.

 

بارون ترامپ به دلیل ادامه درس و مشق‌اش با تأخیر وارد کاخ سفید شد

همان‌گونه که در جریان هستید رئیس جمهور آمریکا و خانواده‌اش برای کار و زندگی روانه کاخ سفید می‌شوند اما بارون و ملانیا مدتی دیرتر از زمانی که دونالد راهی کاخ سفید شده بود به او پیوستند و چند ماه بیشتر در برج ترامپ زندگی کردند. از قرار معلوم بارون ترامپ در مدرسه‌ای که شهریه‌ای گزاف داشت ثبت‌نام کرده بود و برای اینکه درس و مشق‌اش به پایان برسد، ملانیا و بارون ترجیح دادند تا دیرتر برای زندگی به کاخ سفید بروند تا بارون فرصت مناسبی برای درس‌خواندن پیدا کند.

 

به‌گزارش یو‌.‌اس‌.‌ویکلی شهریه‌ مدرسه‌ای که بارون ترامپ در آن درس می‌خواند نزدیک به ۴۵ هزار دلار در سال است. بارون که در زمان انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ حدود ۱۰ سال بیشتر نداشت تا جایی که امکان داشت از کمپین انتخاباتی پدرش دور شد تا فرصتی برای درس و تحصیل پیدا کند. او تا پایان سال تحصیلی در این مدرسه باقی ماند و در نهایت به همراه ملانیا ترامپ خانه‌شان در برج ترامپ را به مقصد کاخ‌سفید ترک گفت.

 

والدین‌ مدرسه‌ای که بارون در آن درس می‌خواند پس از ریاست‌جمهوری ترامپ نگران‌های زیادی را تجربه کردند

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,بارون ترامپ

 

برج ترامپ به مرکز ستاد تبلیغاتی دونالد ترامپ تبدیل شده بود و حاشیه‌های زیادی را در طول دوران فعالیت‌های انتخاباتی و ریاست‌جمهوری ترامپ در نیویورک شاهد بودیم. از طرف دیگر همان‌گونه که برای شما گفتیم بارون در مدرسه‌ای اشرافی در نیویورک درس می‌خواند و والدین دانش‌آموزانی که با بارون همکلاسی بودند پس از رسیدن دونالد ترامپ به ریاست‌جمهوری، نگرانی‌های زیادی را از حضور بارون در این مدرسه ابراز کردند.

 

این نگرانی‌ها کاملاً طبیعی بود و مدرسه‌ای که پسر رئیس‌جمهور آمریکا در آن درس می‌خواند باید به لحاظ امنیتی دارای بالاترین استانداردهای حفاظتی باشد. از طرف دیگر ملانیا ترامپ نیز به‌عنوان مادر بارون گاهی اوقات به این مدرسه سر می‌زد و از اوضاع درس و مشق پسرش باخبر می‌شد. در نتیجه حفاظت این مدرسه اهمیت بیشتری پیدا می‌کرد. و حفظ امنیت نیز دردسرهای خاص خودش را برای والدین بچه‌های دیگر این مدرسه به‌دنبال داشت.

 

برای نمونه زمانی که ملانیا ترامپ به این مدرسه مراجعه می‌کرد، تنها آسانسور این مدرسه برای استفاده ملانیا ترامپ قرق می‌شد و کسی حق نداشت از آن استفاده کند. در ماه مارس سال ۲۰۱۷ نیز خودرویی ناشناس در جلوی مدرسه‌ای که بارون در آن درس می‌خواند توقف کرد و حضور این خودرو باعث شد تا در مدرسه حالت اضطراری اعلام شود. در نهایت نیز گروه خنثی‌کردن بمب به مدرسه اعزام شد و دانش‌آموزان و والدین آنها حسابی از این حادثه دچار نگرانی و اضطراب شدند.

 

بارون ترامپ اولین پسر جوانی است که پس از مدت‌ها به‌عنوان فرزند رئیس‌جمهور در کاخ سفید زندگی می‌کند

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,بارون ترامپ

 

در نهایت سال تحصیلی به پایان رسید و بارون پس از مشکلات زیاد توانست خانه‌شان در برج ترامپ واقع در نیویورک را ترک کنند و روانه کاخ سفید در واشینگتون شوند. جالب است بدانید بارون ترامپ اولین پسر جوانی به‌حساب می‌آید که پس از چندین دهه به عنوان پسر رئیس‌جمهور وارد کاخ سفید شده است.

 

در این زمینه اگر بخواهیم دقیق محاسبه کنیم می‌توان گفت چیزی حدود ۶۰ سال از حضور یک پسر جوان در کاخ سفید می‌گذرد و در سال ۱۹۶۱، جان.‌اف‌.‌کندی جونیور، زمانی که طفلی بیش نبود برای زندگی به همراه پدرش وارد کاخ سفید شد.

 

بارون وقتی ۱۱ ساله شد به همراه مادرش ملانیا در حالی‌که تی‌شرت ساده‌ای پوشیده بود با هلی‌کوپتر وارد کاخ سفید شد و از آن زمان تاکنون در کاخ سفید زندگی ‌می‌کند.

 

 بارون ترامپ از آن جوان‌هایی نیست که لباس‌های غیررسمی بپوشد

دوران جوانی شور و حال خاص خودش را دارد و حتی بچه‌میلیاردها نیز لباس‌های عجیب و غریب می‌پوشند و همانند جوان‌ها شیطنت می‌کنند. اما از قرار معلوم بارون ترامپ از آن دسته بچه میلیاردرهایی است که علاقه‌ای به پوشیدن لباس‌های معمولی و راحت ندارد و حسابی به پوشیدن کت و شلوار و لباس‌های رسمی علاقه نشان می‌دهد.

 

جالب است بدانید زمانی که بارون ترامپ کوچک بود و تنها ۳.۵ سال بیشتر نداشت، خواهرش ایوانکا مهمانی ناهاری برای انتشار کتاب‌اش ترتیب می‌دهد و بارون ۳.۵ ساله در این مراسم با کت و شلوار حضور پیدا می‌کند. ملانیا ترامپ در سال ۲۰۱۳ در مصاحبه‌ای با ای.‌بی‌.‌سی نیوز متذکر شد که بارون ترامپ سلیقه خاصی در انتخاب لباس دارد و تاجایی که می‌تواند ترجیح می‌دهد همانند پدرش ظاهری کت و شلواری و رسمی داشته باشد و همیشه کراوات بزند.

 

ملانیا در ادامه تأکید می‌کند که بارون ترامپ نیز همانند هر نوجوان دیگری از پوشیدن لباس‌های غیررسمی بدش نمی‌آید و مدتی پیش یک جفت‌ کفش ورزشی گران‌قیمت به ارزش ۱۴۹ دلار خریداری کرد تا این کفش‌ها را به همراه یونیفرم‌ مدرسه‌اش بپوشد.

 

بارون ترامپ به صورت‌اش خاویار می‌زد تا پوستش مرطوب بماند

بیشتر اعضای خانواده ترامپ اهل تجارت و کاسبی هستند و ملانیا ترامپ نیز خط تولید محصولات آرایشی بهداشتی دارد که یکی از این محصولات، کرم مرطوب‌کننده خاویار است. ملانیا ترامپ در صحبت‌های خود در سال ۲۰۱۳ با پایگاه خبری ای.‌بی‌. سی نیوز گفت که حسابی هوای پسرش را دارد و شب‌ها بعد از اینکه بارون را حمام می‌کند، از فرق سر تا نوک پا به پوست او کرم خاویار می‌زند تا عزیردرانه‌اش پوستی لطیف و جذاب داشته باشد.

 

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,بارون ترامپ

 

البته این قضیه مدت زیادی طول نکشید چرا که پس از مدتی، خط تولید محصولات آرایشی ملانیا بسته شد و در حال حاضر مشخص نیست ملانیا ترامپ چه کرمی را برای پوست پسر عزیزتر از جانش استفاده می‌کند.

 

بارون دوست دارد پا جای پدر بگذارد

برای شما گفتیم که بارون علاقه زیادی به پوشیدن کت و شلوار دارد و شب‌ها نیز تا کرم خاویار نزند، خوابش نمی‌برد اما زندگی اشرافی این بچه میلیاردر به همین‌جا ختم نمی‌شود و ملانیا معتقد است رفتار بارون به اندازه‌ای شباهت به پدرش دونالد دارد که گاهی اوقات بارون را دونالد کوچولو صدا می‌زند.

 

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,بارون ترامپ

 

ملانیا در تعریف از پسرش می‌گوید بارون ذهن روشنی دارد و پسر مستقلی است که به خوبی می‌داند چه توقعی از زندگی دارد و نه تنها به لحاظ ظاهر شباهت‌های زیادی به دونالد ترامپ دارد بلکه به لحاظ رفتار نیز پسر خلف پدرش است و انتظار می‌رود در بزرگسالی پا جای پدر بگذارد.

 

مادر بارون در صحبت‌هایش با مجله پَرِنتینگ (Parenting) مدعی شد که بارون وقتی تنها ۵ سال بیشتر نداشت می‌خواست همانند پدرش یک تاجر معتبر و گلف‌باز معروف شود و در کودکی نیز بارون علاقه داشت تا با اسباب‌بازی‌هایش چیزی بسازد و دوباره آنها را خراب کند. ملانیا ترامپ تأکید زیادی دارد که بارون بچه‌ای بسیار نکته‌ سنج است و در نقاشی‌هایش توجه زیادی به‌خرج می‌دهد.

 

به گفته وی، بارون خاطرات تمامی سفرهایی که داشته را به جزئیات تمام به‌خاطر می‌آورد و مدتی بعد نقاشی چیزهایی که در سفر دیده بود را می‌کشد. ملانیا ترامپ حتی در مصاحبه‌هایش نیز بارون ترامپ را دونالد کوچولو خطاب می‌کند و کاملاً مشخص است از هم‌اکنون عزم‌اش را جزم کرده تا بارون جای دونالد را پر کند.

 

بارون بدون کمک پرستار بزرگ شده است

دونالد ترامپ به همراه ملانیا در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۵ مصاحبه‌ای با پیپِل (People)، انجام دادند و در این مصاحبه اصرار داشتند که برای بزرگ کردن بارون از پرستار کمک نگرفته‌اند. ملانیا در این مصاحبه تأکید کرد که بارون تنها فرزند او است و به همین دلیل نیز تمایل داشت تا تمامی مراحل بزرگ‌کردن بچه را شخصاً تجربه کند. او در ادامه صحبت‌های خود گفت اکنون که بارون بزرگ‌تر شده، بیشتر به حمایت پدر و مادرش نیاز دارد و از آنجایی که دونالد ترامپ بیشتر وقت خود را دور از خانه سپری می‌کند، ملانیا به‌عنوان مادر باید جای دونالد را نیز خالی کند و دائم کنار بارون باشد.

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,بارون ترامپ

 

ناگفته نماند یک روز پس از انتشار این مصاحبه، دونالد ترامپ مصاحبه‌ای با نیویورک پست انجام داد و مدعی شد که ملانیا برای بزرگ‌کردن بارون از یک پرستار جوان و تازه‌نفس کمک می‌گیرد. با این حساب احتمال زیادی وجود دارد که ملانیا تمام ماجرای بزرگ‌کردن بارون را با رسانه‌ها در میان نگذاشته است. در این بین ذکر این نکته نیز لازم است که ملانیا واقعاً وقت زیادی برای بزرگ‌کردن بارون اختصاص می‌دهد و بارها دیده شده که او بارون را به مدرسه می‌برد یا ساعت‌ها پشت درِ مدرسه برای سوارکردن بارون منتظر می‌ماند.

 

 دونالد ترامپ حتی یک بار هم پوشک بارون را عوض نکرد

ملانیا در مصاحبه‌ای با پرنتینگ توضیح داد که دونالد ترامپ هرگز پوشک بارون را عوض نکرد و به‌نظر او این کار هیچ اشکالی ندارد. به نظر ملانیا، مهمترین چیزی که در زندگی یک زوج باید به آن دست پیدا کنند شناخت از یکدیگر است و دونالد و ملانیا نقش خود را به عنوان زوج به‌خوبی بلد هستند و از وظایفی که در زندگی باید انجام دهند آگاهی کامل دارند.

 

در نتیجه ملانیا مدعی شد که هرگز انتظار نداشته تا دونالد پوشک بارون را عوض کند یا پسر کوچکشان را به رختخواب ببرد و بخواباند. از طرف دیگر ملانیا تأکید کرد که نگهداری بچه و عوض کردن پوشک پسرش، کار بسیار لذت‌بخشی است و از اینکه شب‌ها بارون را در رختخواب می‌خوابانده احساس خوشایندی دارد.

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,بارون ترامپ

 

در این بین ظاهراً دونالد ترامپ نیز وظایف خود را به عنوان پدر در بزرگ‌کردن بارون انجام داده و از هر فرصتی برای بردن بارون به گلف استفاده می‌کند و بارها بارون و دیگر بچه‌ها را به رستوران می‌برد تا در کنار هم شامی خانوادگی میل کنند. ملانیا مدعی است گاهی اوقات دونالد، بارون را برای شما بیرون می‌برد و پدر و پسر با هم خلوتی دوستانه را تجربه می‌کنند.

 

بارون ترامپ به دو زبان زنده دنیا تسلط کامل دارد

برای شما گفتیم که ملانیا اصرار زیادی دارد تا بارون پا جای پدرش بگذارد اما در این بین ملانیا هرگز اجازه نداده تا بارون ریشه‌های مادری‌اش را فراموش کند و به همین دلیل نیز ملانیا که رگ و ریشه‌ای اسلوانی دارد، زبان اسلونیایی را کاملاً به بارون آموزش داده است.

 

در همین راستا ملانیا در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۶ با مجله جی‌.‌کیو (GQ Magazine)، مدعی شد که بارون با پدر و مادر ملانیا که در نزدیکی برج ترامپ زندگی می‌کنند به زبان اسلونیایی صحبت می‌کند. 

 

در سال ۲۰۰۹ نیز ملانیا زمانی که بارون تنها ۳ سال بیشتر نداشت به مجله پیپل گفت که بارون در حال آموزش زبان فرانسوی است اما از قرار معلوم آموزش فرانسوی بارون خوب پیش‌نرفت و از آن زمان به بعد خبری از فرانسوی صحبت‌کردن بارون در رسانه‌ها نداشتیم.

 

بارون زندگی شاهانه‌ای دارد

ملانیا ترامپ که از هر فرصتی برای تعریف و تمجید از گل‌پسرش استفاده می‌کند در مصاحبه‌ای با مجله پیپل گفت که بارون زندگی شاهانه‌ای در برج ترامپ داشت و یک طبقه کامل در اختیار او بود. او این طبقه را کاملاً مناسب برای زندگی یک پسر بچه طراحی کرده بود و هواپیماها و هلی‌کوپترهای اسباب‌بازی در قسمت‌های مختلف این خانه به چشم می‌خورد. از قرار معلوم بارون نیز همانند بسیاری از بچه‌ها علاقه زیادی به نقاشی کشیدن روی دیوار داشت و ملانیا ترامپ نیز به او سخت نمی‌گرفت و هر بار که روی دیوارهای خانه‌اش نقاشی می‌کرد، از یک نقاش ساختمان برای نقاشی دوباره دیوارها کمک می‌گرفت تا دیوار با رنگ تازه، آماده نقاشی مجدد بارون ترامپ شود.

 

 این‌گونه که پیدا است زندگی در کاخ سفید نیز به بارون سخت نمی‌گذرد و گفته می‌شود نزدیک به ۱۰۰ خدمه در کاخ سفید دائم در خدمت خانواده ترامپ هستند، این افراد آشنایی کاملی با سلیقه اعضای خانواده رئیس‌جمهور دارند و غذاهایی درست می‌کنند که به مذاق این خانواده خوش بیاید. ظاهراً بارون یک توله‌سگ بامزه نیز هدیه گرفته و این توله سگ که «پاتون» (Patton)، نام دارد به رفیق خوبی برای بارون تبدیل شده است.

 

 بارون علاقه‌ای ندارد تا مورد توجه رسانه‌ها واقع شود 

بارون تنها در مراسم رسمی و مهم حضور پیدا می‌کند و کاملاً مشخص است که دوست دارد تا جایی که می‌تواند از نگاه رسانه‌ها دور بماند. از قرار معلوم ملانیا نیز از این قضیه خوشش می‌آید و در همین راستا طی مصاحبه‌ای در اکتبر سال ۲۰۱۶ با پایگاه خبری ای.‌بی‌.‌سی نیوز مدعی شد تا جایی که می‌تواند بارون را از نگاه تیزبین رسانه‌ها دور نگه می‌دارد.

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,بارون ترامپ

 

او در ادامه صحبت‌های خود اشاره می‌کند که آموزش‌های زیادی به بارون داده تا پسر کوچکش رفتار با رسانه‌ها را فرا بگیرد و بداند که با دورماندن از توجه رسانه‌ها، زندگی راحت‌تری خواهد داشت. ملانیا دوست دارد بارون همانند یک بچه معمولی به مدرسه برود و ورزش کند، او می‌خواهد بارون را ورزشکاری جوان و موفق بار بیاورد که دور از توجه رسانه‌ها زندگی شادی را تجربه می‌کند.

 

به همین دلیل نیز واشینگتون اِگزماینز (Washington Examiner) در سال ۲۰۱۸ گزارش داد که ملانیا و دونالد ترامپ اصرار زیادی دارند که بارون در انظار عمومی ظاهر نشود. ملانیا ترامپ در مصاحبه‌ای با فاکس‌نیوز اشاره کرد که زندگی بارون ترامپ از زمانی که به کاخ سفید آمده تفاوت‌های زیادی دارد و کاملاً طبیعی است که به‌عنوان پسر رئيس‌جمهور آمریکا، بارون زندگی معمولی ندارد اما ملانیا و دونالد تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند تا بارون از نوجوانی‌اش لذت ببرد.

 

 دونالد ترامپ حسابی خرج درس و مشق بارون می‌کند

ملانیا ترامپ در سال ۲۰۱۷ مدعی شد که بارون را در مدرسه سنت‌اندروز (St. Andrew's Episcopal School) ثبت‌نام کرده است. این مدرسه که افتخار آموزش پسر رئیس‌جمهور آمریکا را دارد یکی از تراز اول‌ترین مراکز آموزشی آمریکا است و ۱۰۰ درصد از دانش‌آموزان این مدرسه به نظام آموزش عالی آمریکا راه پیدا می‌کنند. این مدرسه دارای کتابخانه‌ای بزرگ با ۱۴۰۰ جلد کتاب است و به لحاظ امکانات آموزشی به‌عنوان یکی از درجه‌یک‌ترین مراکز آموزشی آمریکا شناخته می‌شود.

 

جالب است بدانید افراد مهمی پیش از این در مدرسه سنت‌اندروز تحصیل کرده‌اند که در میان آنها می‌توان به پیِر امیدیار (Pierre Omidyar)، بنیانگذار ایرانی آمریکایی وب‌سایت ای‌بی (Ebay)، اشاره کرد.

 

بارون علاقه زیادی به ورزش دارد

خانواده ترامپ در کنار توجه ویژه‌ای که به آموزش بارون دارند، برای ورزش او نیز مایه می‌گذارند و دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۵ و زمانی که بارون تنها ۹ سال بیشتر نداشت در مصاحبه‌ای با مجله پیپل مدعی شد که بارون ترامپ یک ورزشکار بالفطره است و از کودکی علاقه زیادی به تمرین‌های ورزشی دارد.

 

خوشبختانه بارون برای حضور در میادین ورزشی پشتوانه پدرش را نیز دارد و به همین دلیل در سال ۲۰۱۷ اعضای یکی از تیم‌های مهم فوتبال در آمریکا ،یک توپ را برای بارون امضا کردند و با هدیه این توپ به بارون حضور او را در واشینگتون خوشامد گفتند. مدتی بعد نیز بارون ترامپ فرصتی برای بازی با اعضای این تیم پیدا کرد و پاتریک مولینز (Patrick Mullins)، فوتبالیست معروف آمریکایی مدعی شد بارون آگاهی خوبی از فوتبال دارد و اگر با همین علاقه به فراگیری این ورزش ادامه دهد، احتمال دارد در بزرگسالی به ورزشکاری حرفه‌ای و صاحب‌نام تبدیل شود. 

 

بارون ترامپ از هواداران دوآتشه فوتبال انگلستان است و باشگاه آرسنال به‌عنوان تیم محبوب او به‌حساب می‌‌آید.

 

سعی کردیم هر آنچه از بارون ترامپ می‌دانستیم را با شما در میان بگذاریم، در ادامه پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم اطلاعات جالبی از کوچکترین پسر رئیس‌جمهور آمریکا دارید، این اطلاعات را با ما و سایر خواننده‌ها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

 

برترینها 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------