آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پارلمان بریتانیا لایحه انتقال پناهجویان به رواندا را تصویب کرد

پارلمان بریتانیا با تصویب لایحه انتقال پناهجویان از این کشور به رواندا، مسیر قانونی برای این اقدام را هموار کرد. ریشی سوناک، نخست‌وزیر…

واکنش رهبر اقلیت سنای آمریکا به ملاقات ترامپ - اون



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,رهبر اقلیت سنای آمریکا
رهبر اقلیت سنای آمریکا با انتقاد از ملاقات اخیر دونالد ترامپ با رهبر کره‌شمالی آن را "شو زنده سیاست خارجی" توصیف کرد. 

به گزارش ایسنا، چارلز شومر، رهبر اقلیت سنای آمریکا دوشنبه در مصاحبه با سی‌ان‌ان تاکید کرد: این یکی از معدود روزهای بد در سیاست خارجی آمریکا و تاریخ دیپلماتیک آمریکاست.

 

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا یکشنبه با حضور در منطقه غیر نظامی بین دو کره، اولین رهبر آمریکا شد که قدم به خاک کره‌شمالی گذاشت. شومر از اینکه ترامپ کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی را "دوست" خطاب کرده است، بدون آنکه پیونگ‌یانگ قدمی در راستای خلع سلاح هسته‌ای بردارد، به سختی انتقاد کرد.

 

شومر گفت: ترامپ قبلاً از روسای جمهوری پیشین بابت اینکه به خلع سلاح هسته‌ای کره‌شمالی دست نیافتند، انتقاد می‌کرد اما سیاست‌های دمدمی‌مزاجی ترامپ برای آمریکا بسیار گزنده‌تر است.

 

این دموکرات ارشد آمریکا تاکید کرد: این یک شو زنده تلویزیونی سیاست خارجی است. او این فرصت عکاسی را می‌خواهد، او این نمایش پرمشتری را می‌خواهد. او هیچ استراتژی، حس تشخیص بلند مدت نسبت به اینکه به کدام سمت برود یا چه کند، ندارد. اگر کسی فکر کند این رویه در کوتاه مدت و بلند مدت آسیبی به آمریکا وارد نمی‌کند، سخت در اشتباه است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------