روسیه: غربی‌ها مشغول ساخت اطلاعات دروغ علیه نزدیکان پوتین هستند



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,
آژانسهای اطلاعاتی آمریکا و انگلیس در تلاش برای ساخت و انتشار اطلاعات دروغ و جعلی درباره افراد نزدیک به ولادیمیر پوتین و همچنین مقامهای ارشد وزارت دفاع روسیه هستند تا بعدا به بهانه این اطلاعات دروغ تحریم هایی جدید علیه مسکو اعمال کنند.

 به گزارش ایسنا، یک منبع خبری نظامی به خبرگزاری اسپوتنیک روسیه اظهار کرد: ما یک مرحله فعال از یک کمپین علیه روسیه را تحت سازماندهی سرویسهای ویژه غربی به هدف بی اعتبار کردن افراد متعلق به حلقه نزدیک به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و همچنین بی اعتبار کردن رهبران وزارت دفاع روسیه مشاهده و رصد کرده‌ایم.

 

این منبع در ادامه خاطر نشان کرد، در همین راستا می‌توان اقداماتی تهاجمی را در فضای اطلاع‌رسانی مشاهده کرد و آنها دیگر نمی‌توانند اقدامات تحریک‌آمیز خود را پنهان کنند.

 

این منبع گفت: در راستای دست زدن به این اقدامات تحریک‌آمیز آشکارشده، کارشناسان آژانسهای اطلاعاتی آمریکا و بریتانیا یک سری اطلاعات دروغ را درباره رهبران روسیه سرهم‌بندی کرده و می‌سازند.

 

منبع مذکور همچنین اظهار داشت، این اطلاعات دروغ بعد از ساخته‌ شدن به واسطه یک سری سازمانهای غیرانتفاعی وابسته به وزارت امور خارجه آمریکا در اختیار رسانه ها از جمله رسانه‌های تحت کنترل میلیاردرهای آمریکایی نظیر جورج سوروس و ویلیام براودر قرار می‌گیرند.

 

وی تصریح کرد: به رغم پوچ بودن اتهامات آنها، کاخ سفید به شکلی قابل پیش‌بینی از این اخبار برای توجیه تحریم‌هایی جدید استفاده خواهد کرد. چنین اقداماتی به نوعی مداخله مستقیم در امور داخلی روسیه به هدف از بین بردن ثبات در این کشور و تضعیف پتانسیل اقتصادی روسیه و تولید اهرمهای جدید اعمال نفوذ سیاسی بر رهبران روسیه هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------