آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

پلوسی "وقت‌کشی" برای استیضاح ترامپ را انکار کرد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,پلوسی
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با رد اتهام "وقت‌کشی" در فرایند استیضاح دونالد ترامپ، تاکید کرد دموکرات‌ها همچنان نیاز دارند تا ادله محکمه پسندی در دست داشته باشند.

 به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، نانسی پلوسی، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در کنفرانس خبری کنگره با دفاع از موضع خودش به خبرنگاران گفت: قصد وقت‌کشی ندارم. بیایید منطقی درباره این قضیه صحبت کنیم.

 

دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا که حامی تحقیقات استیضاح هستند، اذعان دارند شهادت بازرس رابرت مولر، رئیس سابق شورای ویژه تحقیقات تاییدی بر جنبه‌های این گزارش درباره مداخله انتخاباتی روسیه و تلاش‌های ترامپ برای تضعیف این تحقیقات است که طبق آن، شواهد لازم برای به جریان انداختن استیضاح تامین نمی‌شود.

 

علاوه بر این، اعضای مجلس نمایندگان آمریکا عصر پنج‌شنبه واشنگتن را برای تعطیلات شش هفته‌ای ترک کردند و تا سپتامبر باز نمی‌گردند.

 

به گفته نانسی پلوسی، مولر "نتوانست درباره امور مالی، شخصی، تجاری یا دیگر موارد رئیس‌جمهوری آمریکا تحقیق کند و این کاری است که ما در دادگاه‌ها انجام می‌دهیم."

 

او افزود: وقتی پرونده را به جریان می‌اندازیم که چیزی برای به جریان انداختن وجود داشته باشد! نه حتی یک روز زودتر. همه آزادند از عقایدشان پشتیبانی کرده و از من بابت عمیق‌ شدن در موضوع، آن هم به شیوه‌ای بسیار مثبت و مصمم انتقاد کنند. بنابراین مایل هستم تا تمام انتقادات را به جان بخرم تا این تصمیم در زمان متقضی اتخاذ شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------