ترامپ: دموکرات ها دلقک هستند!



دونالد ترامپ روز یکشنبه یکی از منتقدان شناخته شده سیاهپوست را به شدت مورد حمله قرار داد و او را یک «زورگوی وحشی» خواند. 

به گزارش صدا و سيما ­دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه اختصاصی با نشریه آمریکایی هیل گفت: ”دموکرات ها دلقک هستند و همه جهان به آنها می خندد.“

 

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , ترامپ

حمله شدید ترامپ به نماینده دموکرات

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه یکی از منتقدان شناخته شده سیاهپوست را به شدت مورد حمله قرار داد و او را یک «زورگوی وحشی» خواند. آماج حملات ترامپ در چندین توئیت متوالی یکشنبه صبح، کسی جز الیجاه کامینگز رئیس دموکرات کمیته نظارت مجلس نمایندگان نبود.

 

او، ترامپ را فردی نژادپرست خطاب و به شدت از سیاست های مهاجرتی او انتقاد کرده بود. این کمیته روز پنجشنبه با 23 رای موافق در برابر 16 رای مخالف به کامینگز اجازه داد برخی مقامات کاخ سفید را از جمله ایوانکا ترامپ دختر و جرد کوشنر داماد و مشاور ترامپ احضار کند.

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , ترامپ

 

ترامپ در توئیت های خود به شدت به انتقادهای کامینگز در خصوص سیاست های دولت او در مرز با مکزیک تاخت. وی در توئیتر خود نوشت «الیجاه کامینگز یک زورگوی وحشی بوده که دائما با داد و بی داد در مورد مردان و زنان فوق العاده ما در مرز و وضعیت مرزهای جنوبی صحبت می کند حال اینکه در واقع ناحیه انتخاباتی بالتیمور که وی در آن زندگی می کند بسیار بدتر و خطرناک است. ناحیه انتخاباتی او بدترین ناحیه کل آمریکا است.

 

کامینگز هفته پیش از کوین مک آلینان وزیر امنیت کشور کابینه ترامپ درباره وضعیت تاسیسات مرزی با مکزیک که میزبان مهاجران است انتقاد کرده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------