آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

کره‌شمالی دوباره ۲ موشک بالستیک شلیک کرد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,
رسانه‌های کره‌جنوبی به نقل از ستاد مشترک ارتش کشورشان گزارش دادند، کره‌شمالی امروز (شنبه) پرتابه‌هایی را به سمت دریای ژاپن شلیک کرد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، مقام‌های ژاپنی معتقدند کره‌شمالی موشک‌های بالستیک شلیک کرده است.

 

کره‌شمالی در هفته‌های گذشته چندین پرتاب موشکی داشته که عمدتا موشک‌های کوتاه‌برد بوده است. این شلیک‌های آزمایشی اعتراض همسایگان کره‌شمالی را برانگیخته است. ناظران معتقدند، تحرکات کره‌شمالی اعتراضی به مذاکرات هسته‌ای متوقف‌شده با آمریکا و رزمایش اخیر ایالات متحده با سئول است که به اعتقاد پیونگ‌یانگ، تمرین برای آمادگی جنگی به حساب می‌آید.

 

روزنامه نیویورک تایمز به نقل از بیانیه ارتش کره‌جنوبی گزارش داد، کره‌شمالی دو موشک کوتاه‌برد بالستیک از سوندئوک در نزدیکی ساحل شرقی این کشور شلیک کرد که ۲۳۵ مایل را پیمود. این هفتمین بار از اواخر ماه گذشته است که کره‌شمالی موشک‌های بالستیک کوتاه‌برد یا دیگر تسلیحات را آزمایش می‌کند. 

 

مقام‌های دفاعی کره‌جنوبی جزئیات دیگری از این پرتاب منتشر نکرد و تاکید داشت در حال بررسی داده‌های دریافتی از رادارها و دیگر تجهیزات گردآوری اطلاعات است. این آزمایش‌ها پس از آن انجام می‌شود که کره‌جنوبی پنج‌شنبه تصمیم گرفت به پیمان اشتراک اطلاعاتی با ژاپن پایان دهد. تصمیم‌ سئول ظرف ۹۰ روز اجرایی می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------