آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

ترامپ: ناراحتم که چرا تعرفه‌های چین را بالاتر نبردم



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,ترامپ
کاخ سفید اعلام کرد که رییس‌جمهور ترامپ در روز جمعه خواهان این بوده است که تعرفه‌های چین را حتی بالاتر هم ببرد. 

به گزارش مهر به نقل از رویترز، کاخ سفید اعلام کرد که رییس‌جمهور ترامپ در روز جمعه خواهان این بوده است که تعرفه‌های چین را حتی بالاتر هم ببرد. این بیانیه در حالی مطرح شد که ترامپ اشاره کرد نمی‌خواهد پیگیر خواسته خود از شرکت‌های آمریکایی برای ترک بازار چین شود.  

 

پس از این که دونالد ترامپ در حاشیه اجلاس جی۷ در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران گفت که تمایل داشته در مورد افزایش ۵ درصدی تعرفه‌های چین تجدید نظر کند، سوالات بسیاری در مورد معنای حرف آقای رییس‌جمهور مطرح شد.  

 

پس از آن، استفانی گریشام، یکی از سخنگویان کاخ سفید، برای شفاف‌سازی سخنان رییس‌جمهور آمریکا گفت: رییس‌جمهور ترامپ به این دلیل تمایل به تجدید نظر در مورد اقدام خود را تایید کرد که او می‌خواست تعرفه‌ها را بیش از این افزایش دهد.  

 

ترامپ همچنین دیشب در سخنانی دیگر گفت: من می‌توانم وضعیت اضطراری ملی اعلام کنم. من معتقدم وقتی آنها سالانه ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیارد دلار از ما سرقت می‌کنند و با در نظر گرفتن سرقت دارایی‌های معنوی، آنها سالانه حدود ۱ تریلیون دلار از ما دزدی می‌کنند.... این از بسیاری از جهات یک وضعیت اضطراری است.

 

ترامپ گفت: البته من در نظر ندارم همین حالا این کار را بکنم، چرا که در حال حاضر ما به خوبی با چین کنار آمده‌ایم و در حال مذاکره هستیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------