آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

۲۲ کشته در حمله به اتوبوس حامل نیروهای مردمی تیپ قدس در سوریه

حمله گروه های تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای مردمی تیپ قدس در مرکز سوریه ۲۲ کشته برجای گذاشته است. به گزارش ایرنا به نقل از منابع خبری…

"والی ولایت‌های غربی عراق" در تشکیلات داعش از جمله کشته‌های حمله جنگنده‌های ائتلاف



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , داعش
دستگاه مبارزه با تروریسم عراق از کشته شدن "والی ولایت‌های غربی عراق" در تشکیلات داعش خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه الیوم السابع چاپ مصر، دستگاه مبارزه با تروریسم عراق در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد، ابو مسلم، "والی ولایت‌های غربی عراق" در تشکیلات تروریستی داعش طی حمله جنگنده‌های ائتلاف ضد داعش در تاریخ ۱۳ اوت جاری کشته شده است.

 

این دستگاه در بیانیه مطبوعاتی خود به پیوست بیانیه‌ منتشر شده در تاریخ ۱۳ اوت ۲۰۱۹ درباره کشته شدن ۱۰ تروریست در صحرای الانبار در حمله جنگنده‌های ائتلاف ضد داعش که با استناد به اطلاعاتی دقیق از مرکز اطلاعات این دستگاه انجام شد، آورد: پس از بررسی دقیق اطمینان یافتیم از جمله کسانی که در این حمله هوایی کشته شدند، احمد حامد حسین عبدالجلیل العیثاوی ملقب به ابو مسلم، "والی ولایت‌های غربی عراق" در تشکیلات داعش بوده است.

 

در ادامه این بیانیه آمده است، از جمله دیگر افرادی که در این حمله کشته شدند، ابو أنس، امیر منطقه صحرا در "ولایت الانبار" و ابو وقاص، مسئول رسانه‌ای و متصدی امور ولایت‌های غربی در این تشکیلات تروریستی به همراه دو فرمانده دیگر بود که اجسادشان قابل شناسایی نبود.

 

دستگاه مبارزه با تروریسم عراق تاکید کرد، داعش در این حملات برجسته‌ترین فرماندهان خود در منطقه غرب عراق را از دست داد.

 

همچنین نیروهای امنیتی عراق موفق شدند یکی از اعضای داعش را که طبق یک فایل ویدئویی منتشر شده آثار تاریخی موجود در موزه موصل را با چکش نابود کرده بود، بازداشت کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------