حزب رقیب نتانیاهو در انتخابات پارلمانی پیش افتاد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , نتانیاهو
رسانه های رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب گزارش دادند که پس از شمارش ۹۵ درصد آراء انتخابات پارلمانی در سرزمین های اشغالی، ائتلاف «آبی – سفید» به رهبری بنی گانتس با ۳۳ کرسی از حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو با ۳۲ کرسی پیش افتاده است. 

به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، به نقل از رسانه های صهیونیستی، حزب «اسرائیل خانه ما» به رهبری آویگدور لیبرمن وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی نیز که پیش از این ۹ کرسی پارلمانی را تصاحب کرده بود، در ادامه شمارش آراء یک کرسی را از دست داد و تعداد  کرسی های پارلمانی این حزب به ۸ کرسی تنزل یافت.

 

بر اساس این گزارش تا کنون تعداد کرسی‌های بیست و دومین پارلمان رژیم صهیونیستی بر اساس نتایج شمارش ۹۵ درصد آراء به ترتیب زیر است:

 

حزب آبی- سفید: ۳۳ کرسی، حزب لیکود ۳۲ کرسی،  فهرست مشترک عربی: ۱۲ کرسی، اسرائیل خانه ما ۸ کرسی، ‌ حزب "شاس"  ۹ کرسی، "یهودوت هتوراه": ۸ کرسی، ائتلاف "یامینا" ۷ کرسی،   "کار- جشر" ۶ کرسی و جبهه دموکراسی ۵ کرسی را به دست آوردند.

 

پیش تر نتانیاهو گفته بود: تنها دو انتخاب وجود دارد، دولتی به ریاست من یا دولتی خطرناک که به احزاب عربی تکیه می کند.

 

لیبرمن رئیس حزب اسرائیل خانه ما از "ریویلین" رئیس این رژیم خواسته است، ابتکار عمل را بدست گرفته و با ترتیب دادن یک نشست در  جمعه آینده، سران لیکود و آبی- سفید را گردهم آورد و آنها را به تشکیل کابینه مشترک تشویق کند.

 

این در حالی است که "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر کنونی رژیم صهیونیستی که بیش از ده سال است قدرت را در اختیار دارد، با توسل به هر راهی در تلاش برای حفظ قدرت است تا بتواند از محاکمه‌ شدنش در ارتباط با پرونده‌های فساد و رشوه جلوگیری کند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------