آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

پوتین: توئیت‌های ترامپ را نمی‌خوانم



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,پوتین
رئیس جمهور روسیه می‌گوید که توئیت‌های همتای آمریکایی خود را اصلا نمی‌خواند اما محتوای آنها را در قالب گزارشی مختصر به اطلاع وی می‌رسانند.

به گزارش فارس، خبرگزاری اسپوتنیک نوشت، توئیت‌های «دونالد ترامپ» به یکی از سرخطهای خبری مهم رسانه‌های آمریکا تبدیل شده‌اند و یکی از کارهای مورد علاقه وی در طول روز است. ترامپ از شبکه‌های اجتماعی به ویژه توئیتر برای زدن و پاسخ به رقیبان سیاسی خود و آنچه که خودش رسانه‌های جعلی میخواند استفاده می‌کند و بارها سیاستهای اعلام نشده خود را هم از این راه اعلام عمومی کرده است. 

 

با این حال، «ولادیمیر پوتین» اخیرا فاش کرد که او اصلا توئیت‌های دونالد ترامپ را نمی‌خواند اما خلاصه محتوای آنها را به صورت گزارشی مختصر در اختیار وی قرار می‌دهند.  

 

رئیس جمهور روسیه در مصاحبه با شبکه العربیه، اسکای نیوز عربی و راشا تودی عربی تاکید کرد که ویه یچ حساب توئیتری ندارد و حسابهای شبکه‌های اجتماعی سیاستمداران را دنبال نمی‌کند. اگر چه به صورت منظم درباره محتوای توئیتهای ترامپ مطلع می‌شود. 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------