آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

«وارن» از رقبای دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا پیشی گرفت



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,وارن
نظرسنجی دانشگاه کوئینی پیاک حاکی از برتری سناتور ایالت ماساچوست در مقایسه با سایر رقبا در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا است.

 به گزارش مهر به نقل از یو اس ای تودی، نتیجه نظرسنجی انجام شده از سوی دانشگاه کوئینی پیاک درباره شانس پیروزی نامزدهای حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰، حاکی از برتری ۷ درصدی سناتور «الیزابت وارن» نسبت به «جو بایدن» معاون اسبق ریاست جمهوری آمریکا است.

 

در این نظرسنجی نسبت آراء به ترتیب برای وارن ۲۸ درصد، بایدن ۲۱ درصد، «برنی سندرز» سناتور ورمونت ۱۵ درصد و «پیت بوتیجج» شهردار ایندیانا ۱۰ درصد است.

 

این چهارمین نظرسنجی کوئینی پیاک است که وارن را در مقایسه با بایدن، پیشتاز معرفی می‌کند.

 

 این در حالی است که هفته گذشته، نظرسنجی شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان نشان داد که جو بایدن به بالاترین اقبال از ماه آوریل سال جاری میلادی در میان رأی‌دهندگان دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ دست یافته است.  

 

بر اساس این نظرسنجی، بایدن توانسته ۳۴ درصد حمایت رای‌دهندگان دموکرات یا آن‌هایی که به سوی دموکرات‌ها گرایش دارند را جلب کند و بعد از وی، الیزابت وارن سناتور ایالت ماساچوست و برنی سندرز سناتور ایالت ورمانت با ۱۹ و ۱۶ درصد مقام‌های دوم و سوم را در اختیار دارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------