اوباما: احمق‌ها هستند که راستی ندارند



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,اوباما
رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در مراسم یادبود رئیس فقید کمیته نظارت و اصلاحات مجلس نمایندگان، "الایجا کامینگز" را به عنوان مردی "مهربان" و "محترم" ستود؛ "شخصی که با وجود موقعیت قدرتش در مجلس نمایندگان آمریکا با دیگران رفتار خوبی داشت.

 به گزارش ایسنا به  نقل از اپایگاه خبری هیل،‌ الایجا کامینگز، رئیس کمیته نظارت و اصلاحات مجلس نمایندگان آمریکا ۱۷ اکتبر در سن ۶۸ سالگی درگذشت. باراک اوباما، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا جمعه گفت: او هرگز عشرت‌طلب نبود، زیرا می‌دانست که بدون وضوح هدف و ایمان پایدار و عزم محکمی که آزادی ما طلب می‌کند، عهد این ملت پژمرده خواهد شد. او می‌دانست که "خود خشنودی" نه تنها برای زندگی جمعی ما بلکه برای زندگی فردی ما هم فاسدکننده است.

 

رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا در سخنانی که شاید انتقادی آشکار به دونالد ترامپ بوده باشد، تاکید کرد: هیچ چیز بدی درباره مهربانی و دلسوزی وجود ندارد. هیچ چیز بدی در مراقبت از دیگران وجود ندارد. هیچ چیز بدی در مورد افتخارآمیز بودن وجود ندارد. شما احمق نیستید؛ راستی و صداقت دارید و با دیگران با احترام رفتار می‌کنید.

 

اوباما مقابل تصویر بزرگی از الایجا کامینگز که در کنارش واژه "محترم" نوشته شده بود، گفت: این واژه‌ برای تمام افرادی که در سمت‌هایی انتخاب می‌شوند، مورد استفاده قرار می‌گیرد و ما آن‌ها را "محترم" می‌شماریم اما الایجا کامینگز پیش از آنکه به سمتی برسد، محترم بود.

 

پیش از اوباما، دموکرات‌های دیگری چون نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و هیلاری کلینتون، وزیر خارجه پیشین آمریکا و همسرش بیل کلینتون در مدح کامینگز سخنرانی کردند. 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------