کرملین درباره مرگ مغزی ناتو: متخصص پزشکی قانونی نیستیم



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,کرملین
کرملین بعد از اظهارات امانوئل ماکرون درباره اینکه ناتو دچار "مرگ مغزی" شده است سعی کرد به مساله تشخیص وضعیت ائتلاف ناتو ورود نکند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه روز جمعه گفت: وظیفه ما این نیست که تعیین کنیم ناتو زنده است یا مرده و کدام بخش‌های پیکره ناتو به کما رفته است ما متخصص پزشکی قانونی نیستیم.

 

وی افزود، ائتلاف ناتو همواره ابزاری برای مقابله و خصومت بوده است اما به رغم آن روسیه همواره برای همکاری با این بلوک آماده بوده و آغوشش را باز کرده است.

 

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه نیز پیش از این درباره اظهارات ماکرون گفته بود: تمایلی برای ورود به هیچ بحثی با محوریت مسائل پزشکی و تشخیص‌ها ندارم اما اگر رئیس جمهوری فرانسه این تشخیص صریح بدون هیچ ابهامی را داده این حق اوست که نظرش را بگوید، شناخت او نسبت به ناتو بهتر از شناخت من است زیرا فرانسه یکی از کشورهای محوری در ائتلاف ناتو است.

 

لاوروف همچنین بر تمایل مسکو بر توسعه و تقویت همکاری متقابل و متبادل با ائتلاف ناتو تاکید کرد و افزود، به مجرد بهبودی ناتو هیچ تعللی از جانب ما را برای همکاری مشاهده نخواهد کرد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------