آدام شف: ترامپ برکنار شود یا نه، تحقیقات استیضاح ارزش انجام دارد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,آدام شف
رییس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا معتقد است تحقیقات استیضاح چه به برکناری ترامپ بینجامد چه نینجامد، ارزش انجام دادن را خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، آدام شف، رییس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در گفتگو با شبکه رادیویی ان پی آر که قرار است امروز، چهارشنبه پخش شود، گفت: اگر استیضاح از بروز سوء رفتارهای بیشتری از سوی رییس جمهور جلوگیری کند، احتمالا حتی در صورت عدم تایید سنا بتواند موجب اصلاحاتی شود.

 

به گزارش پایگاه خبری هیل، شف افزود: فکر نمی‌کنم درباره استیضاح هنوز تصمیمی گرفته شده باشد. این مساله هدف این جلسات استماع و کار کمیته قضایی خواهد بود اما بر مبنای آنچه که شهود تا کنون بیان کرده‌اند، اتهاماتی وجود دارند که احتمالا قابل استیضاح هستند؛ از قبیل ارتشاء و جرایم خُرد و سنگین. اتهام اصلی علیه رییس جمهور این است که او به دنبال مداخله خارجی در انتخابات آمریکا بوده و انجام اقدامات رسمی را مشروط به برآورده شدن منافع سیاسی کرده است.

 

وی در ادامه گفت، همزمان با گذار تحقیقات استیضاح از شهادت‌ پشت درهای بسته به جلسات استماع علنی، دموکرات‌های مجلس نمایندگان به دنبال "مدارکی مستند" هستند که بیشتر آن‌ها در اختیار کاخ سفید است و حاضر به ارائه آن نیست.

 

شف همچنین خطاب به آن دسته از حامیان ترامپ که می‌گویند، کمک مالی نظامی آمریکا به اوکراین در نهایت آزاد شده، اظهار کرد: اگر رییس جمهور در انتخابات آمریکا از سوی کشوری خارجی درخواست کمک کرده باشد، اگر رییس جمهوری اقدامات رسمی را مشروط به برآورده شدن منافع سیاسی کرده باشد، اینکه اوکراین وادار به انجام این کار شده باشد یا نه، مهم نیست؛ چیزی که مهم است این است که آیا رییس جمهور تلاش کرده اقداماتی انجام دهد که باید منجر به برکناری او شوند؟

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------