سارا سندرز: نمی‌خواهم دروغگو خوانده شوم



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , سارا سندرز
سخنگوی سابق کاخ سفید که به دروغگویی به خبرنگاران اقرار کرده گفت که نمی‌خواهد "دروغگو خوانده شود". 

به گزارش ایسنا، سارا سندرز، سخنگوی سابق کاخ سفید در یک نشست خبری کاخ سفید در روز ۱۰ مه ۲۰۱۷ به خبرنگاران گفته بود "اعضای بی‌شماری از اف‌بی‌آی" به او گفته‌اند که اعتماد خود را نسبت به جیمز کومی، مدیر سابق اف‌بی‌آی که از سوی دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا اخراج شد، از دست داده‌اند.

 

در گزارشی مولر که در آوریل ۲۰۱۹ منتشر شد، آمده است: سندرز به دفتر تحقیقات گفته است که ارجاعش به اظهارات "اعضای بی‌شماری از اف‌بی‌آی" یک "اشتباه لفظی" بوده است. او همچنین خاطرنشان کرد که گفته‌هایش در یک گفتگوی خبری دیگر مبنی بر این که ماموران عادی اف‌بی‌آی اعتماد خود را به کومی از دست داده‌اند، حرفی بوده که "بر مبنای هیجانات آنی" گفته و پایه ‌و اساسی نداشته است.

 

رابرت مولر، بازرس ویژه رسیدگی به پرونده مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا و احتمال تبانی ترامپ با مسکو پس از اخراج کومی تصدی تحقیقات این پرونده را برعهده گرفت.

 

سندرز به روزنامه نیویورک تایمز گفت: دو دسته از مردم در انتخابات نامزد می‌شوند؛ عده‌ای که از آن‌ها درخواست می‌شود این کار را انجام دهند و عده‌ای که فقط می‌خواهند سناتور یا فرماندار شوند. من حس می‌کنم از من درخواست شده است.

 

به نظر می‌رسد سندرز قصد دارد در انتخابات فرمانداری ۲۰۲۲ نامزد فرمانداری ایالت آرکانزاس شود.

 

وی افزود: این نقشی است که وادار به ورود در آن شدم. اگر فرد مناسبی برای این ایالت در این زمان نبودم، علاقه‌ای به این کار نداشتم. من برای همه‌چیز مورد حمله قرار گرفتم، نه فقط برای عملکردم. به من گفتند "مادر چاق" و فرزندانم تهدید شدند. زندگی من تهدید شد. از صحبت کردن در این باره نفرت دارم بودن در شرایط من عادی نیست.

 

روزنامه نیویورک تایمز نوشته است، سندرز پس از کمی مکث گفت: نمی‌خواهم دروغگو خوانده شوم؛ چیزهای دیگر کمتر من را آزاد می‌دهند.

 

او در خصوص چشم‌انداز ترامپ درباره انتخابات ۲۰۲۰ گفت، قصد دارد به کمپین انتخاباتی او کمک کند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------