آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

کیم جونگ اون و تیپ متفاوتش



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,
تغییرات اخیر در ظاهر کیم جونگ اون سوالاتی را درباره اهداف وی از این تغییر در سبک پوشش و اینکه آیا او در صدد ایجاد تصویری خاص و تک از خود در عرصه جهانی است موجب شده است. 

به گزارش ایسنا، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در تصاویر اخیر پخش شده از وی تغییراتی اساسی در نحوه پوشش خود داشت و با لباس‌هایی به طور کل متفاوت از پدر و پدربزرگش دیده شد. او هنگام نظارت بر یک پرتاب آزمایشی پالتوی چرم سیاهی به تن داشت.  چند روز پیش از آن نیز با یک پیراهن آبی و بارانی عاجی رنگ در جزیره کوچک مرزی "چانگرین" حاضر شد.

 

با این تغییرات به نظر می‌رسد که رهبر جوان کره شمالی به دنبال متمایز کردن ظاهر خود از اسلافش باشد.

 

به گزارش خبرگزاری یونهاپ، کیم یونگ هیون، استاد مطالعات کره شمالی در دانشگاه "دونگوک" در این باره می‌گوید: به نظر می‌رسد کیم در تلاش است تا جایی که می‌تواند ظاهر خاص خودش را بسازد.

 

از زمانی که کیم جونگ اون جانشین پدرش به عنوان رهبر این کشور شد، تنها در لباس‌هایی به سبک پدر و پدربزرگش دیده شده بود.

 

مدل موهای او که به سمت عقب شانه شده و همچنین مدل عینک و لباس‌های او که به سبک مائو تسه‌دونگ، بنیانگذار جمهوری خلق چین طراحی شده‌اند، یادآور پوشش پدربزرگش هستند که در کره شمالی از محبوبیت قابل توجهی برخوردار بود.

 

ناظران بر این باورند که تلاش کیم جونگ اون برای ایجاد وجهه‌ای شبیه به پدربزرگش در زمانی که رهبری کره شمالی ار در دست گرفت امری اجتناب ناپذیر بود زیرا باید قدرتش را در حزب حاکم، دولت و ارتش تقویت می‌کرد.

 

برخی تحلیلگران می‌گویند، تغییر اخیر در ظاهر او ممکن است بیشتر به سلیقه شخصی‌اش بازگردد و تفسیرهای سیاسی از تمایل او برای ایجاد ظاهری تازه به عنوان یک رهبر ملی را چندان محتمل نمی‌دانند.

 

با این حال تغییر اخیر در ظاهر کیم همچنان پرسش‌هایی را درباره احتمال این که این اقدام نشانگر تغییراتی عمده در سیاست‌های نظامی و خارجی او هستند، مطرح می‌کند.

 

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------