آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

ذوق‌زدگی نتانیاهو از تمایل مقام اماراتی به عادی سازی روابط



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,نخست وزیر رژیم صهیونیستی
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با استقبال از اقدام وزیر امورخارجه امارات در بازنشر مقاله مجله انگلیسی The Spectator تحت عنوان «دگرگونی اسلام، شکل گیری ائتلاف عربی-اسرائیلی در خاورمیانه» در حساب توئیتری خود، نوشت: زمان عادی سازی روابط و صلح فرا رسیده است. 

به گزارش بامداد یکشنبه شبکه خبری المیادین، بنیامین نتانیاهو روز شنبه در واکنش به اقدام عبدالله بن زاید در بازنشر این مقاله توئیت کرد: من از نزدیکی که بین اسرائیل و بسیاری از کشورهای عربی رخ دهد، استقبال می کنم.

 

وی همچنین درباره ایجاد هرگونه هماهنگی میان رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی ابراز خرسندی کرد.

 

نتانیاهو و بن زاید با مبادله توئیت‌هایی در این زمینه، عادی سازی روابط میان رژیم اشغالگر و کشورهای عربی و اسلامی را در شبکه توئیتر ترویج کرده اند.

 

این در حالی است که نویسنده مقاله مندرج در The Spectator مدعی بروز روایتی تازه در خاورمیانه و ترسیم نقشه های جدید در ذهن مسلمانان و نیز از بین رفتن نفرت های قدیمی شده است.

 

این مقاله همچنین به سفر سال گذشته نتانیاهو به عمان و دیدار متقابل شماری از هیات‌های عربی و صهیونیستی و نیز تلاش برخی کشورهای عربی از  جمله عربستان، امارات و بحرین برای برقراری رابطه با تل آویو اشاره کرده است.

 

 

 ایرنا  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------