اقدام تازه مگان مارکل و پرنس هری خبرساز شد/ جدایی زوج سلطنتی از خانواده!



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,پرنس هری و مگان مارکل
پرنس هری و مگان مارکل پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کردند که واکنش‌های بسیاری به دنبال داشت.

به گزارش اقتصاد آنلاین،صفحه رسمی زوج سلطنتی ساسکس در اینستاگرام با انتشار پستی اعلام کرده پرنس هری و همسرش مگان مارکل (دوک و دوشس ساسکس) قصد دارند از عناوین سلطنتی چشم پوشی کرده و برای زندگی به آمریکای شمالی نقل مکان کنند.

 

این زوج عنوان کردند؛ پس از ماه ها تفکر و گفت و گوهای داخلی، ما تصمیم گرفتیم که امسال یک تحول ایجاد کنیم و یک نقش کوچک جدید پیشرفته را با زحمت و پشتکار از یک نهاد بزرگتر ایجاد کنیم. ما قصد داریم که از نقش یک عضو ارشد از خانواده ی سلطنتی عقبگرد کنیم و کار کنیم تا بتوانیم از لحاظ مالی مستقل باشیم، در عین حال بطور تمام و کمال از ملکه حمایت می کنیم. این تصمیم ما بر اساس تشویق های شما، مخصوصا در همین سالهای اخیر، بوده است.

 

حالا ما میخواهیم زمانمان را بین بریتانیا و امریکای شمالی تقسیم کنیم، این افتخار را داریم که به وظایفمان در قبال ملکه، کشورهای مشترک المنافع و موسسه های مورد حمایتمان عمل کنیم. این تعادل جغرافیایی ما را قادر خواهد کرد که پسرمان را با سنت های با ارزش سلطنتی که در آنجا به دنیا آمده بزرگ کنیم علاوه بر این فضایی برای خانواده مان فراهم کنیم تا بتوانیم بر فصل جدیدی از زندگیمان که تاسیس نهادهای خیرخواهانه جدید است تمرکز کنیم. چشم به راهیم تا تمام جزییات این موضوع را با شما در میان بگذاریم، همانطور که همچنان همکاریمان را با ملکه، پرنس ولز، دوک کمبریج و تمام وابستگان ادامه می دهیم.

 

تا آن زمان تشکر قلبی ما را به خاطر حمایت هایتان پذیرا باشید.

 

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,پرنس هری و مگان مارکل

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------