آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

روسیه به «جنایت جنگی» در سوریه متهم شد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , بمباران هوایی
سازمان ملل در گزارش جدید خود روسیه را به‌ خاطر بمباران هوایی «بی‌ملاحظه مناطق مسکونی غیرنظامی» سوریه، به ارتکاب مستقیم جنایت جنگی متهم کرد.

گزارش جدید کمیسیون مستقل بررسی وضعیت سوریه در سازمان ملل بر اساس تحقیقاتی است که از ژوئیه پارسال تا ژانویه امسال انجام داده و عمدتا بر حملات نیروهای بشار اسد به حلب تمرکز دارد که منجر به فرار ۷۰۰ هزار نفر از ساکنان این منطقه شد.هم اکنون بیش از سه ماه است که ارتش سوریه با پشتیبانی نیروهای هوایی روسیه این منطقه را بمباران کرده و برخی مناطق را تحت کنترل خود درآورده است. این منطقه آخرین پناهگاه شورشیان سوری مورد حمایت ترکیه است.

 

این گزارش دو مورد از بمباران مناطق غیرنظامی توسط جنگنده‌های روسی را مورد توجه قرار داده و برای اولین بار می‌گوید شواهد نشان می‌دهد روسیه در جنگ سوریه مرتکب جنایت جنگی شده است.اولین مورد مربوط به دو حمله هوایی پیاپی به یک سوپرمارکت در معره‌النعمان در ۳۳ کیلومتری حلب در ژوئیه پارسال است که به کشته شدن ۴۳ شهروند عادی، از جمله ۴ کودک منجر شد و ۱۰۹ نفر نیز زخمی شدند.دومین حمله مربوط به بمباران ۱۶ اوت مردم آواره در بیرون از شهر حاس در جنوب ادلب توسط جنگنده‌های روسی است که منجر به کشته شدن ۲۰ نفر از جمله هشت زن و شش کودک و زخمی شدن ۴۰ نفر شد.

 

بهار  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------