آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

بولتون بدون رضایت کاخ سفید هم کتابش را منتشر می‌کند



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,بولتون
مشاور امنیت ملی سابق آمریکا قصد دارد تا تحت هر شرایطی حتی در صورتی که کاخ سفید کتابش را تایید نکند، آن را به چاپ برساند. 

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌ان، یک منبع مطلع گفت: کتاب جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا تحت عنوان "اتاقی که در آنجا اتفاق افتاد: خاطراتی از کاخ سفید" قرار است ۲۳ ژوئن منتشر شود و تاکنون، کاخ سفید به صورت رسمی آن را تایید نکرده است.

 

بولتون مصاحبه‌هایی با شبکه‌های مختلف برای تبلیغ کتابش داشته است. واشنگتن پست نخستین بار درباره جزئیات طرح بولتون برای چاپ کتابش مطالبی منتشر کرد.

 

اخباری درباره برنامه‌های بولتون به منظور چاپ کتابش در پی یک سری تاخیرها در حالی منتشر می‌شود که وکلای او با کاخ سفید درباره مفاهیم و مطالب موجود در کتاب درگیر هستند. دولت ترامپ نگرانی‌های خود را درباره چاپ یک سری مطالب و اطلاعات محرمانه در این کتاب ابراز کرده است.

 

اوایل سال جاری میلادی، نیویورک تایمز گزارش کرد که بولتون گفته است که ترامپ به وی دستور داده تا در کمپین فشار برای گرفتن اطلاعاتی درباره دموکرات‌ها از اوکراین کمک کند.

 

این روزنامه همچنین نوشته بود، بولتون حتی ترامپ را متهم کرده که نمی‌خواهد ممنوعیت کمک‌های نظامی به اوکراین را متوقف کند مگر آنکه مقام‌های این کشور به درخواست‌هایش جامه عمل بپوشانند. سی.ان.ان هم پیشتر گزارش کرده بود که تیم بولتون آماده این احتمال هستند که دولت شاید تلاش کند تا برخی از مفاد و مطالب کتاب را محرمانه کند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------