آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

نامزد معاونت پنتاگون: یکی از روسای پیشین سیا قصد ترور ترامپ را داشت



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,وزارت دفاع آمریکا
نامزد پست معاون وزارت دفاع آمریکا در امور سیاست‌گذاری مدعی شد که یکی از روسای پیشین آژانس اطلاعات مرکزی (سیا) تلاش کرده ترامپ را ترور کند.

 شبکه خبری سی‌ان‌ان چهارشنبه شب گزارش داد که «آنتونی تاتا» که برای پست معاون وزیر دفاع آمریکا در امور سیاست‌گذاری نامزد شده است، برای چندمین بار ادعا کرد که یکی از رئیسان پیشین سیا تلاش کرده است دونالد ترامپ رییس جمهوری ایالات متحده را از قدرت برکنار و حتی او را ترور کند.

 

وی گفته است که «جان برنان» رییس سیا در دوران باراک اوباما رییس جمهوری پیشین آمریکا قصد برکناری ترامپ را داشته و در سال ۲۰۱۸ توییتی رمزدار منتشر کرده که دستور ترور او بوده است.

 

سی‌ان‌ان گفت که در بررسی گفت و گوهای تاتا با شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی و همچنین پیام‌های او در شبکه‌های اجتماعی دریافته که او این تئوری توطئه را بارها تکرار کرده و در مورد دیگری نیز گفته است که گروهی مخفی از مقام‌های دولتی وجود دارد که تلاش می‌کند ترامپ در کار ریاست جمهوری شکست بخورد.

 

تاتا در اظهارات دیگری نیز گفته است که اوباما و همسرش در دوران انتقال قدرت به ترامپ رفتار «در مرز خیانت» داشته‌اند، چراکه نسبت به رسیدن ترامپ به ریاست جمهوری بی‌میلی نشان داده‌اند.

 

سی‌ان‌ان همچنین در تارنمای خود نوشت که پس از انتشار گزارش این شبکه خبری درباره سوابق تاتا در اسلام‌هراسی و اظهارات موهن از جمله اینکه اوباما را مسلمان دانسته و رهبر تروریست دانسته، سناتورهای دموکرات با نامزدی او برای پست معاونت وزارت دفاع مخالفت کرده‌اند.

 

سی‌ان‌ان همچنین گفت تاتا نامه‌ای خطاب به مقام‌های کمیته نیروهای مسلح سنا که تایید نامزدی او بر عهده آن‌ها است، نوشته و از اظهارات اسلام‌هراسانه خود در توییتر ابراز پشیمانی کرده است.

 

 ایرنا  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------