طرح ۳.۸ میلیارد دلاری کمیته کنگره آمریکا برای تدابیر ضد روسی



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,
کمیته سرویس‌های مسلح مجلس نمایندگان آمریکا اختصاص ۳.۸ میلیارد دلار برای تدابیر ضد روسی در سال مالی ۲۰۲۱ پیشنهاد داده است.

 به گزارش ایسنا  به  نقل  از  خبرگزاری اسپوتنیک، براساس پیشنهاد کمیته مذکور برای "قانون اختیارات دفاع ملی"، سه میلیارد و ۷۸۹ میلیون دلار دیگر برای انتقال دریایی نیروها، ارتباطات ماهواره‌ای، سوخت‌گیری مجدد، زیر دریایی و قابلیت‌های جنگی ضد زیر دریایی که بازدارندگی مقابل روسیه را تقویت کند، اختصاص می‌یابد.

 

براساس پیش‌نویس این سند، علاوه بر این مقام‌ها در واشنگتن به دنبال محدود کردن هرگونه همکاری نظامی میان آمریکا و روسیه هستند، البته موارد استثنا شامل اهداف برقراری گفت‌وگو  می‌شود که خطر درگیری را کاهش خواهد داد.

 

این کمیته همچنین در صدد است تا "ابتکار دفاع اروپایی" را به طور کامل تامین مالی کند و ۲۵۰ میلیون دلار به "ابتکار کمک امنیتی اوکراین" اختصاص دهد. براساس اعلام این کمیته، یک‌پنجم از این اعتبارها می‌تواند برای خرید تسلیحات مرگبار استفاده شود.  

 

این پیشنهاد که با رهبری آدام اسمیت، رئیس کمیته سرویس‌های مسلح مجلس نمایندگان آمریکا به جریان افتاد، حدود ۷۳۰ میلیارد دلار برای اهداف دفاع ملی در نظر گرفته است.

 

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا ماه دسامبر "قانون اختیار دفاع ملی" ۲۰۲۰ را تایید کرد که بالاترین بودجه درخواستی آن ۷۳۸ میلیارد دلار بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------