آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

هشدار روزنامه کره شمالی درباره تقلید از فیلم‌ها و موسیقی‌های خارجی



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,کره شمالی
روزنامه اصلی کره شمالی امروز (سه شنبه) به مردم درباره تقلید از فیلم‌ها و موسیقی‌های خارجی هشدار داد و نوشت، "جریان فرهنگ بورژوازی" تنها باعث عقب افتادن کشور از پیشرفت می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، روزنامه رودونگ سینمون کره شمالی در سرمقاله خود نوشت: موانعی که کشور را از توسعه باز می‌دارد فقط به چالش‌های اقتصادی محدود نمی‌شوند بلکه نفوذ ایدئولوژیکی و فرهنگی امپریالیست‌ها نیز شامل این موانع هستند. اگر ما فقط یک فیلم یا یک موسیقی را بدون آگاهی از آن و تنها برای تفریح بپذیریم و آنها را تقلید کنیم، فرهنگ ملی ما خدشه دار شده و شیوه زندگی فاسد بورژوازی در کشور نفوذ می‌کند.

 

این روزنامه به ویژه به جوان‌های کره شمالی هشدار می‌دهد و می‌نویسد: جوانان اولین گروهی هستند که معتاد فرهنگ فاسدی می‌شوند که امپریالیست‌ها در برخی از کشورها با پایه اصول سوسیالیستی رواج می‌دهند که در نتیجه بی‌توجهی این جوامع به ایدئولوژی‌های نسل جوان است.

 

این روزنامه چاپ کره شمالی همچنین تاکید کرد که کشور باید برای جوانان آموزش ایدئولوژیکی بسیار متمرکزی را ارائه کرده و یک "دیوار ضدگلوله در مقابل جریان فرهنگ غربی" ایجاد کند.

 

این سرمقاله بازتاب نگرانی کنونی کشور درباره این مساله است که مردم کره شمالی ممکن است بیش از حد در معرض فرهنگ‌های غربی و اصول اقتصاد بازار قرار بگیرند.

 

کره شمالی در حالی به مردمش آموزش و اصول ایدئولوژیکی را تاکید می‌کند که اقدامات برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این کشور قریب به چهار ماه است، در حال اجراست.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------