آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پارلمان بریتانیا لایحه انتقال پناهجویان به رواندا را تصویب کرد

پارلمان بریتانیا با تصویب لایحه انتقال پناهجویان از این کشور به رواندا، مسیر قانونی برای این اقدام را هموار کرد. ریشی سوناک، نخست‌وزیر…

ترامپ گزینه کاهش حضور نظامیان آمریکا در کره جنوبی را بررسی می کند



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,وزارت دفاع آمریکا
وزارت دفاع آمریکا گزینه های کاهش حضور نظامی آمریکا در خاک کره جنوبی را به دولت این کشور پیشنهاد کرد.

به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، در پی درخواست «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا از مقامات کره جنوبی برای افزایش قابل ملاحظه وجوه پرداختی به واشنگتن برای نظامیان آمریکایی مستقر در خاک این کشور، روزنامه وال استریت ژورنال روز جمعه به نقل از یک مقام پنتاگون گزارش داد که وزارت دفاع آمریکا به دولت ترامپ گزینه های کاهش حضور نظامیان آمریکا در کره جنوبی را پیشنهاد داده است.

 

بنابر گزارشها، این مقام نظامی آمریکا اعلام کرد که ستاد مشترک وزارت دفاع آمریکا کاهش ۲۸۵۰۰ تن از نظامیان آمریکایی مستقر در کره جنوبی را بررسی کرده است.

 

طبق گزارش روزنامه وال استریت ژورنال، مقامات دولت آمریکا از ارائه جزئیات بیشتر در خصوص طرحهای کاهش نظامیان در این کشور آسیای شرقی خودداری کرده و گفتند که هنوز تصمیمی برای کاهش حضور نظامی آمریکا گرفته نشده است.

 

این در حالی است که ایده کاهش حضور نظامی آمریکا در خاک کره جنوبی با انتقاد قانونگذاران آمریکا از جمله سناتور جمهوریخواه نبراسکا، بن ساسه، روبرو شد که این اقدام را یک «عدم صلاحیت استراتژیک» خواند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------