آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

معاون ترامپ در فرستادن فرزندانش به مدرسه تردید نمی‌کند



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,معاون رئیس جمهور آمریکا
معاون رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد، علی‌رغم افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا، اگر فرزندانش همچنان محصل بودند در فرستادن آنها به مدرسه و کلاس‌های حضوری تردید نمی‌کرد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، مایک پنس، معاون رئیس جمهر آمریکا در جریان یک کنفرانس خبری در کالرولینای جنوبی گفت: ما می‌دانیم که آمریکا دوباره به زندگی عادی باز می‌گردد. ما باید مدارس را باز کنیم اما حقایق را نیز باید در نظر بگیریم.

 

وی افزود: ریسک کلی برای کودکان در ابتلا به کووید ۱۹ کم است. اگر کودکان پاییز امسال به مدرسه نروند، این اقدام بهای سنگینی برای آنها خواهد داشت.

 

کارن پنس، همسر مایک پنس یک معلم پاره وقت در یک مدرسه ابتدایی در ویرجینیا است و در این کنفرانس خبری حضور داشت تا نظرات خود را درباره اینکه وقتی کلاس‌ها در پاییز مجددا برگزار شوند تدریس چگونه باید باشد، ارائه کند.

 

به عنوان مثال وی پیشنهاد داد که دانش‌آموزان وسایل شخصی خود را بیاورند و مدارس امسال وسایلی میان دانش‌آموزان توزیع نکنند.

 

مایک پنس گفت: اگرچه افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در منطقه "کمربند آفتاب" (اشاره به ایالت‌های جنوبی از شرق تا غرب آمریکا) جدی است، اما واکنش دولت از جمله انجام ۵۰ میلیون آزمایش و تولید بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه تنفس مصنوعی و همچنین درمان‌های جدیدی که توسط اداره غذا و دارو در نظر گرفته شده، این منطقه را در مقایسه با ماه‌های اولیه شیوع ویروس کرونا به مکان بهتری تبدیل کرده است.

 

وی ضمن تحسین هنری مک‌مستر، فرماندار کارولینای جنوبی، گفت: مک‌مستر در اتخاذ تصمیمش برای بازگرداندن کودکان به کلاس درس در کارولینای جنوبی کاملا حق داشته و درست عمل کرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------