ترامپ کارزار انتخاباتی خود را از سر گرفت



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,ترامپ
ترامپ در حالی ادعای بهبودی و ازسرگیری کارزار انتخاباتی خود را دارد که کمیته ویژه انتخابات، دومین مناظره او با نامزد دموکرات را لغو کرده است. 

به گزارش  مهر به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، فعالیت‌های کارزار انتخاباتی خود را از سر خواهد گرفت حال آنکه کمیسیون ویژه انتخابات ۲۰۲۰ دومین مناظره نامزدهای این دوره از رقابت‌ها را که قرار بود ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) در میامی برگزار شود؛ به دلیل مخالفت ترامپ با مناظره مجازی، لغو کرد.

 

البته لغو مناظره با انتقاد ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا مواجه شد که مدعی است تا موقع برگزاری این رویداد سیاسی، ترامپ دوره نقاهت کووید ۱۹ را طی کرده و به لحاظ بهداشتی، منعی برای حضور در میان عموم ندارد.

 

قرار است امروز شنبه، ترامپ از بالکن کاخ سفید با هوادارانش صحبت کند و موضوع سخنرانی نیز شعار «نظم و قانون» است که در مواجهه با ناآرامی‌های حاصل از جنبش «جان سیاه‌پوستان مهم است» باب شد.

 

در روز دوشنبه هم ترامپ عازم فلوریدا خواهد شد تا رای دهندگان مردد این ایالت کلیدی را به حمایت از خود مجاب کند. هنوز معلوم نیست که این گردهمایی با توجه به ابتلای رئیس‌جمهور آمریکا به کرونا در محیط بسته انجام خواهد شد یا باز.

 

در هر صورت، حزب دموکرات تلاش خواهد کرد حضور ترامپ در انظار عمومی را با توجه به اینکه وی هنوز در دوران نقاهت است، امری مغایر با پروتکل‌های بهداشتی جلوه دهد و از آن بهره‌برداری انتخاباتی کند.

 

برگزاری سومین مناظره که برای تاریخ ۲۲ اکتبر (اول آبان) تدارک دیده شده، همچنان به قوت خود باقی است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------