آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

نتانیاهو: در صورت برگزاری انتخابات در اسرائیل ما پیروز آن هستیم/ کنست طرح نتانیاهو و گانتز را نپذیرفت



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,نتانیاهو
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به حرکت اسرائیل به سمت برگزاری انتخابات غیرضروری گفت: در صورت برگزاری انتخابات قطعا ما در آن پیروز می‌شویم. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی اظهاراتی در کنفرانس خبری مشترک خود با جرد کوشنر، مشاور ارشد کاخ سفید ضمن انتقاد از بنی گانتز وزیر جنگ این رژیم و رهبر حزب آبی و سفید اظهار کرد: اسرائیل در حال نزدیک شدن به یک انتخابات غیرضروری دیگر است.

 

وی با اشاره به توافقات صورت گرفته با حزب آبی و سفید گفت: ما سخت کار کردیم تا بتوانیم مانع برگزاری انتخابات غیرضروری شویم و تصورمان بر این بود که توافقات حاصل شده می‌تواند در این راستا به ما کمک کند و مانع برگزاری این انتخابات شود.

 

نتانیاهو در ادامه تصریح کرد:، اما متاسفانه، بنی گانتز به دلیل برخی فشار‌های داخلی درون حزبی، بر آن شد تا تعهدات خود را نادیده بگیرد و اسرائیل را در اوج شیوع ویروس کرونا وارد بحث انتخاباتی غیرضرور کند.

 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه اصرار گانتز برای باقی ماندن آوی نیسنکورن در سمت وزیر دادگستری عاملی برای شکست در مذاکرات است، گفت: ما نمی‌توانیم به چپ‌ها این اجازه را بدهیم که دموکراسی ما را نادیده بگیرند.

 

نتانیاهو با تاکید بر اینکه ما خواستار انتخابات نیستیم، گفت: در صورتی که انتخابات بر ما تحمیل شود ما قطعا در آن پیروز می‌شویم.

 

برخی رسانه‌های صهیونیستی از رد طرح پیشنهادی بنیامین نتانیاهو، رئیس حزب لیکود و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و بنی گانتز، رئیس ائتلاف آبی و سفید در خصوص بودجه این رژیم مبنی بر تمدید زمان بررسی لایحه بودجه سالیانه در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) خبر دادند.

 

نمایندگان کنست با ۴۹ رأی مخالف و ۴۷ رأی موافق طرحی را که می‌توانست سبب تأخیر در برگزاری چهارمین انتخابات در فلسطین اشغالی شود را رد کردند تا بیست و سومین دوره پارلمان رژیم صهیونیستی فردا منحل شود.

 

فلسطین اشغالی نیز از این رو باید آماده برگزاری چهارمین دور انتخابات در روز ۲۳ مارس شود.

 

چندی پیش، حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و حزب آبی‌وسفید به ریاست بنی گانتز، وزیر جنگ این رژیم بمنظور تمدید زمان بررسی لایحه بودجه سالیانه با یکدیگر به توافق رسیدند و دو طرف روز پنجم ژانویه ۲۰۲۱ را برای رأی‌گیری بر سر بودجه سال جدید میلادی انتخاب کردند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------