کاخ سفید: ترامپ جزو دغدغه‌های دولت بایدن نیست



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , کاخ سفید
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد دولت جدید آمریکا نگرانی در خصوص حضور رئیس‌جمهور سابق در شبکه‌های اجتماعی و کارشکنی‌های احتمالی او ندارد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، سخنگوی کاخ سفید می‌گوید دونالد ترامپ و نبود او در شبکه اجتماعی توئیتر جز دغدغه‌های فعلی دولت جدید آمریکا نیست.

 

جن ساکی روز دوشنبه در نشست مطبوعاتی کاخ سفید گفت رئیس جمهور بایدن و دولت او وقت زیادی را در اندیشه رئیس جمهور سابق نمی‌گذرانند و نبود او در شبکه توئیتر را حس نمی‌کنند.

 

سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به این پرسش که آیا عدم حضور ترامپ در شبکه‌های اجتماعی زندگی بایدن را آسان‌تر کرده است، زیرا رئیس جمهور سابق قادر نیست با تحریک جمهوری خواهان برای مخالفت با برنامه‌های دولت در مسیر آن‌ها کارشکنی کند گفت: باورش سخت است، ما خیلی وقت نمی‌گذرانیم تا درباره رئیس جمهور ترامپ صحبت کنیم یا به رئیس جمهور سابق فکر کنیم.

 

رئیس جمهور سابق آمریکا که وابستگی زیادی به شبکه‌های اجتماعی به ویژه توئیتر داشت و در چهار سال حضورش در کاخ سفید از آن به عنوان تریبون اصلی اعلام تصمیماتش بهره می‌برد، از زمان یورش هوادارانش به کنگره آمریکا از دسترسی به حساب کاربری فیس بوک و توئیترش محروم شد.

 

ترامپ دوران ریاست جمهوری خود را در حالی به پایان برد که به زودی باید برای استیضاح از سوی سناتور‌های آمریکایی آماده شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------