آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

هشدار بایدن به حوثی های یمن درباره کشتن غیر نظامیان



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,
۴۸ ساعت پس از اینکه بایدن نام حوثی ها را از فهرست سازمان های تروریستی حذف کرد، درباره حملات آنها علیه غیرنظامیان هشدار داد.

به گزارش شفقنا به نقل از آسوشیتدپرس، بایدن در حال برداشتن گامهایی برای پایان دادن به جنگ  یمن است و عربستان سعودی توافق مذاکره را تأیید کرده است اما در عین حال ایالات متحده از ادامه حملات حوثی ها به شدت نگران است.

 

سخنگوی وزارت امور خارجه در بیانیه ای گفت: ما از حوثی ها می خواهیم فوراً حملات خود را به مناطق غیرنظامی داخل خاک عربستان سعودی متوقف کرده و هرگونه حمله نظامی جدید را در داخل یمن متوقف کنند ، این فقط رنج بیشتری برای مردم یمن است.

 

بنابراین گزارش، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن برای گفتگو درباره جنگ یمن به  تهران سفر کرده است.

 

پرایس در بیانیه گفت:ما از حوثی ها می خواهیم که از اقدامات بی ثبات کننده خودداری کنند و تعهد خود را برای مشارکت سازنده خود همسو با تلاش های  فرستاده ویژه سازمان ملل برای دستیابی به صلح نشان دهند. اکنون زمان آن است که به این درگیری پایان دهیم.

 

جنگ یمن در سپتامبر ۲۰۱۴ آغاز شد. این جنگ تا امروز باعث کشته شدن حدود ۱۳۰۰۰۰ نفر ، از جمله بیش از ۱۳۰۰۰ غیرنظامی شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------