حمله توپخانه ای اسرائیل به مواضع مقاومت در نوار غزه



 حمله توپخانه ای اسرائیل,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
رسانه‌های فلسطینی از حمله توپخانه ای ارتش رژیم اشغالگر قدس به شرق اردوگاه البریج در نوارغزه خبر دادند. 

  به گزارش مهر، رسانه‌های فلسطینی دقایقی پیش از حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به مواضع نیروهای مقاومت در نوار غزه خبر دادند.

 

طبق گزارش شبکه المنار لبنان، تانک‌های رژیم اشغالگر قدس به سوی مقر نیروهای مقاومت غزه در شرق «البریج» شلیک کرده‌اند.

 

خبرنگار خبرگزاری صفا نیز گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی مقر نیروهای مقاومت نوار غزه در شرق اردوگاه البریج واقع در مرکز باریکه غزه را هدف قرار داده است.

 

این در حالی است که ساعاتی پیش، رسانه‌های اراضی اشغالی از به صدا در آمدن آژیرهای خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه در پی یک حمله موشکی خبر دادند.

 

رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی در گزارش‌هایی اعلام کردند که ۳ فروند موشک فلسطینی از سوی نوار غزه به سمت شهرک‌های اسرائیلی اطراف این منطقه شلیک شده است.

 

شلیک ۱۰ راکت فلسطینی به سوی شهرک‌های صهیونیست نشین در نوارغزه

رسانه های صهیونیستی بار دیگر از حمله راکتی به شهرک‌های صهیونیست نشین در اطراف نوار غزه خبردادند.

 

 حمله توپخانه ای اسرائیل,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

 شبکه المنار لبنان به نقل از رسانه‌های فلسطینی گزارش داد که ۱۰ فروند موشک فلسطینی بار دیگر از سوی نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور این باریکه پرتاب شد.

 

این حمله راکتی کمتر از ۲ ساعت پس از حمله راکتی نیروهای مقاومت نوار غزه به شهرک‌های اسرائیلی انجام گرفت؛ حمله‌ای که بلافاصله با آتش توپخانه ارتش رژیم اشغالگر قدس رو به رو شد.

 

در عین حال برخی دیگر از رسانه‌های اراضی اشغالی از به صدا در آمدن دوباره آژیرهای خطر همراه با شنیده شدن صدای انفجار در آسمان «اشکول» خبر می‌دهند.

 

به گفته این رسانه‌ها دو فروند راکت فلسطینی توسط سامانه‌های موشکی رژیم صهیونیستی رهگیری و منهدم شده‌اند؛ اما بقیه راکت‌ها به رغم عبور از خط پدافند موشکی، در مناطق باز و خالی از سکنه فرود آمده‌اند.

 

المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش داد که سامانه گنبد آهنین ارتش رژیم صهیونیستی یک فروند راکت را بر فراز ساحل عسقلان رهگیری کرده است. این رسانه همچنین از رهگیری دو فروند راکت بر فراز اشکول و دو فروند فروند دیگر در یک منطقه باز خبر داد.

 

گفتنی است که تبادل آتش میان جبهه مقاومت فلسطین در نوار غزه با ارتش تا دندان مسلح اسرائیلی همزمان با تظاهرات گسترده مردم در کرانه باختری و نوار غزه در حمایت از حقوق ملت فلسطین در قدس اشغالی برای ورود به مسجد مبارک الاقصی و باب العمود صورت می‌گیرد.

 

طبق گزارش هلال احمر فلسطین، تعداد مجروحان فلسطینی که با شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی و دیگر مناطق فلسطین اشغالی درگیر شده‌اند، به ۱۷ تن رسیده است.

 

پایگاه خبری روزنامه الرای اردن نیز در خبری نوشت که نظامیان صهیونیستی از ورود پزشکان فلسطینی به صحنه درگیری‌های قدس اشغالی برای کمک به مجروحان جلوگیری می‌کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------