آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

انتقاد شدید لیندسی گراهام از ۱۰۰ روز اول ریاست جمهوری بایدن



 لیندسی گراهام  ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
سناتور جمهوریخواه آمریکایی با حمله به جو بایدن او را به داشتن رهبری "بی ثبات کننده" در طول ۱۰۰ روز نخست ریاست جمهوری‌اش متهم کرد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه بیزینس اینسایدر، لیندسی گراهام، سناتور جمهوریخواه آمریکایی در مصاحبه با فاکس نیوز ساندی خطاب به مجری این شبکه گفت، جو بایدن، ریاست جمهوری خود را با دور شدن از لحن مربوط به کمپین ریاست جمهوری موفقیت آمیز ۲۰۲۰ خود شروع کرد.

 

گراهام خاطرنشان کرد: کمپین او سبب شد همه ما باور کنیم که جو بایدن یک صدای میانه رو خواهد بود و این که پر کردن دادگاه عالی یک طرح احقانه است. به ناگهان ما با کمیسیونی برای تغییر دادن ساختار دادگاه عالی روبرو می‌شویم و همینطور طرح تبدیل واشنگتن دی.سی به ایالت مطرح می‌شود. من فکر می‌کنم این یک طرح بسیار رادیکال است که ما بیاییم ترکیب سنای آمریکا را تغییر بدهیم.

 

او بیان داشت: آلکساندریا اوکازیو کورتز، نماینده دموکرات ایالت نیویورک گفت که ۱۰۰ روز اول ریاست جمهوری او فراتر از انتظارات بوده است. این همه آن چیزی است که شما نیاز دارید بدانید.

 

گراهام بلافاصله به مساله عملکرد کلی بایدن پرداخت.

 

او در ادامه این مصاحبه گفت: من فکر می‌کنم که او یک رئیس جمهور بسیار بی ثبات کننده بوده است. و به لحاظ اقتصادی او دارد مساله بازیابی اقتصادی را تضعیف کرده و خواستار افزایش مالیاتها در حجمی بالا و تنظیم آمریکا اساسا برای ورکشسته ساختنش شده و بنا براین من چندان از ۱۰۰ روز نخست ریاست جمهوری او تحت تاثیر قرار نگرفته‌ام.

 

این سناتور محافظه کار در ادامه صحبتهایش، رئیس جمهور آمریکا را "یک فاجعه در سیاست خارجی" خواند.

 

او خاطرنشان کرد: مرز در آشوب است و ایرانی‌ها دور از دسترس هستند و او دارد مذاکرات را با حکومت ایران شروع می‌کند و آنها کوچکترین کاری برای تغییر نکرده‌اند. افغانستان دارد فرو می‌پاشد. روسیه و چین دارند به او قلدری می‌کنند، بنا براین من بسیار نگران هستم.

 

جمهوریخواهان آمریکا به انتقاد از سیاستهای مهاجرتی دولت جو بایدن از جمله رویکرد این دولت در قبال اسکان کودکان مهاجر بدون همراه که در ماه‌های اخیر به مرز آمریکا-مکزیک گریخته‌اند، پرداخته‌اند. همچنین محافظه کاران نسبت به چارچوب زمانی بایدن به منظور خارج ساختن سربازان از افغانستان و همچنین رویکرد بلندمدت او به تعامل با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و شی جینپینگ، رئیس جمهور چین اظهار تردید کرده‌اند.

 

اخیرا یک نظرسنجی جدید فاکس نیوز نشان داد که بادین میزان تایید عملکرد ۵۲ درصدی دارد در حالی که ۴۲ درصد با عملکرد او مخالفت بوده‌اند. گراهام تاکید کرد که جزو دسته مخالفان با عملکرد او است.

 

او گفت: من جو بایدن را دوست دارم اما جزو آن ۴۲ درصد هستم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------