آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

انگلیس ۷۵ میلیون پوند به افغانستان کمک مالی می‌کند



 ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
انگلیس اعلام کرد که قرار است ۷۵ میلیون پوند (۹۹.۵ میلیون دلار) کمک مالی به افغانستان اختصاص دهد. 

به گزارش مهر به نقل از نشنال نیوز، «لیز تراس»، وزیرخارجه انگلیس در جریان برگزاری نشست گروه هفت در شهر لیورپول اعلام کرد که قرار است لندن ۷۵ میلیون پوند (۹۹.۵ میلیون دلار) کمک مالی به افغانستان برای رسیدگی به وضعیت این کشور اختصاص دهد.

 

در حالی که بسیاری از کارشناسان خروج بی برنامه و غیرمسئولانه آمریکا و کشورهای غربی از افغانستان را عامل بحران کنونی در این کشور می‌دانند، وزیر خارجه انگلیس گفته است که این کمک مالی به نجات جان انسان‌ها و حمایت از ثبات در منطقه کمک خواهد کرد.

 

اعلام این کمک مالی به دنبال گفتگوهای روز شنبه در لیورپول میان وزرای خارجه گروه هفت در مورد اقدامات هماهنگ در افغانستان و نحوه تعامل با طالبان صورت گرفته است.

 

تراس همچنین افزود که لندن در زمستان امسال کمک‌های بشردوستانه حیاتی در افغانستان ارائه خواهد کرد و ما مصمم هستیم که تمام تلاش خود را برای مردم افغانستان انجام دهیم.

 

در عین حال گفته شده که هیچ کمک مالی مستقیماً از طریق طالبان صورت نمی‌گیرد، بلکه این کمک‌ها از طریق صندوق بشردوستانه افغانستان، برنامه جهانی غذا (WFP) و سایر سازمان‌ها تأمین خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------