شایعات درباره «مرد» بودن همسر مکرون!



رسانه‌های فرانسوی گزارش می‌دهند کاربرانی سعی دارند بگویند بانوی اول ۶۸ ساله فرانسه با نام پسرانه "ژان میشل" به دنیا آمده است.

  به تازگی سیلی از ادعا‌های آنلاین درباره تراجنسیتی بودن "بریجیت مکرون" همسر امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه مطرح شده اند.

 

به گزارش فرارو، کاربران اینترنتی مدعی شده اند که "بریجیت" مرد متولد شده است. رسانه‌ها معتقدند این شایعات از سوی نظریه پردازان توطئه در جناح راست افراطی همزمان با معرفی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری آینده فرانسه مطرح می‌شوند.

 

 ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

"بریجیت مکرون" هنوز به طور رسمی درباره این شایعات اظهار نظری نکرده است. این شایعات در حالی مطرح می‌شوند که در معرفی نامه همسر مکرون نام او "بریجیت ماری کلود" به عنوان یک زن مطرح شده است.

 

رسانه‌های فرانسوی می‌گویند این ادعا برای نخستین بار توسط رسانه‌ای مطرح شده که به جریان راست افراطی نزدیک است. با این وجود، این ادعا تا روز دوشنبه در رسانه‌های اجتماعی در شکل گسترده‌ای مطرح شد.

 

شبکه خبری "راشا تودی" در این باره اشاره کرده که در مجموع ۳۴ هزار پست در توئیتر شناسایی شده که این ادعا را با هشتگ JeanMichelTrogneux به اشتراک گذاشته اند.

 

کاربران شبکه‌های اجتماعی، اما عکس‌های کمیابی را از دوران جوانی "بریجیت مکرون" منتشر کرده اند و هم چنین اشاره داشتند که او مایل به پنهان کردن گردن اش بوده است.

 

"ناتاشا ری" روزنامه نگاری است که ادعا کرده سه سال در مورد گذشته "بریجیت مکرون" تحقیق کرده است. او در مصاحبه‌ای تازه مدعی شده که اسنادی را تهیه کرده که تایید می‌کنند بانوی اول فرانسه مرد متولد شده است. او می‌گوید این شواهد را در پاکتی مهر و موم شده و تحت مراقبت نزد یک وکیل سپرده است.

 

رسانه‌های فرانسوی گزارش می‌دهند کاربرانی سعی دارند بگویند بانوی اول ۶۸ ساله فرانسه با نام "ژان میشل" به دنیا آمده است.

 ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

 

بریجیت مکرون نخستین بانوی اول یا رئیس دولت زنی نیست که هدف چنین شایعاتی قرار گرفته است. در سال ۲۰۱۷ میلادی، مجری محافظه کار برنامه رادیویی "اینفووارز" که نزدیک به جریان راست افراطی امریکا است مدعی شد که "میشل اوباما" همسر باراک اوباما مرد است! پیش‌تر ادعا‌هایی مبنی بر تراجنسیتی بودن "جاسیندا آردرن" نخست وزیر نیوزیلند نیز منتشر شده بود. هیچ یک از این شایعات اثبات نشده اند و شواهد قطعی برای اثبات صحت آن وجود ندارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------