قدیروف به مشاور زلنسکی: بیام در خونتون؟!



 قدیروف ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
رئیس جمهوری چچن به اظهارات تهدیدآمیز مشاور رئیس جمهوری اوکراین درباره هرگونه نزدیک شدن به کی‌یف، پایتخت اوکراین پاسخ داد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، قدیروف، رهبر منطقه چچن روسیه و متحد ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، گفته است که برای دیدار با نیروهای چچنی به اوکراین سفر کرده است. 

 

شبکه تلویزیونی چچن گروزنی اوایل روز یکشنبه ویدئویی را در کانال رسانه اجتماعی تلگرام خود منتشر کرد که نشان می داد قدیروف در اتاقی تاریک در حال گفتگو با نیروهای چچنی در مورد عملیات نظامی است که به گفته آنها در ۷ کیلومتری پایتخت اوکراین انجام شده است. در این پست مشخص نشده است که این دیدار کجا و چه زمانی برگزار شده است.

 

بعداً قدیروف پست دیگری مشاور زلنسکی را که نسبتب ه سفرش به کی‌یف ابراز تردید کرده بوده بود مورد تمسخر قرار داد و در حساب رسمی خود در تلگرام نوشت: "چرا "اگر"؟ آیا ویدیو را ندیدید."

 

قدیروف که اغلب خود را «سرباز پوتین» توصیف می‌کند، ویدیوهایی از نیروهای چچنی به‌شدت مسلح در منطقه کی‌یف منتشر کرد.

 

رمضان قدیروف، در پاسخ به اظهارات مشاور رئیس جمهور اوکراین که در آن گفته بود اگر قدیروف به کی‌یف نزدیک شود، ارتش او را در هم خواهد شکست، در "تلگرام" نوشت: "چرا اگر؟ آیا تصاویر و فیلم‌های منتشر شده را ندیده‌ای؟ یا باید در خانه شما را بزنم تا باور کنید من اینجا هستم؟"

 

رئیس جمهوری چچن در ادامه نوشت: غیرنظامیان عزیز اوکراین، به هشدار من توجه کنید. به فراخوان های ملی گرایان برای پیوستن به صفوف داوطلبان پاسخ ندهید."

 

وی افزود: از شما می‌خواهم که مراقب بستگان و خانواده‌های خود باشید، زیرا به زودی زندگی آرامی فرا خواهد رسید و برای ساختن آن بدون ملی گرایان به ما نیاز خواهید داشت.

 

او افزود: سرویس امنیتی اوکراین فهرست داوطلبان را به قیمت یک پنی به فروش می‌رساند.

 

او تاکید کرد که "اداره سرویس امنیت دولتی اوکراین نگران امنیت داوطلبان نیست، لذا اطلاعات آنها را می فروشد. من لیستی از داوطلبان در منطقه ژیتومیر دارم که توسط یکی از ادارات محلی نوشته شده و حاوی گذرنامه است. اطلاعات و آدرس‌ها."

 

و در پایان گفت: "این لیست برای حسین مجیدوف، فرمانده گردان جنوب نیروهای چچنی ارسال شده است... مواظب خود باشید و فریب نخورید."

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------