آخرین اخبار بین الملل

بسته کمک مالی به اوکراین ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

سنای آمریکا بسته کمک مالی به اوکراین و اسرائیل را تصویب کرد

سنای آمریکا با حمایت گسترده دو حزبی، بسته کمک خارجی ۹۵ میلیارد دلاری را تصویب کرد که شامل کمک به رژیم صهیونیستی، اوکراین و تایوان می‌شود.…

انتقاد دیپلمات آمریکایی از سخنان تند بایدن علیه پوتین | همه چیز سخت‌تر شد



 رئیس‌جمهوری آمریکا,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
اظهارات جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا مبنی بر اینکه ولادیمیر پوتین، همتای روس او «نمی‌تواند در قدرت بماند»، انتقاد شدید ریچارد هاس، دیپلمات کهنه‌کار آمریکایی را برانگیخته است.

 به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از شبکه خبری بی‌بی‌سی، هاس که ریاست شورای روابط خارجی ایالات متحده را برعهده دارد، در توییتر نوشت: «این اظهارات، وضعیت سخت را دشوارتر و یک وضعیت خطرناک را خطرناک‌تر کرد.»

 

او افزود: «این واضح است. آن چیزی که کمتر واضح است، نحوه جبران خسارت خواهد بود، اما من حدس می‌زنم، دستیاران ارشد او در تماس با همتایان خود، روشن خواهند کرد که ایالات متحده آماده کنار آمدن با این دولت روسیه است.»

 

هاس پس از تایید اظهارات بایدن توسط کاخ سفید به این موضوع بازگشت و گفت: «عملیات کاخ سفید در عقب‌نشینی از موضوع تغییر رژیم پوتین، چندان موفق نبوده است.»

 

او در پایان نوشت: «پوتین آن را تاییدی بر آن چیزی خواهد دانست که همیشه به آن اعتقاد داشته است. ضعف بد در نظم و انضباط که خطر گسترش دامنه و مدت جنگ را به دنبال دارد.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------