آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

تاکید رهبر کره شمالی بر تئوری جوچه | کیم جونگ اون: هیچ کاری غیرممکن نیست



 رهبر کره شمالی,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
رسانه دولتی KCNA روز سه‌شنبه اعلام کرد، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی خواستار یک کمپین تبلیغاتی برای افزایش حمایت مردمی از ایدئولوژی خوداتکایی این کشور در میان بدترین مشکلات شده است. 

به گزارش همشهری آنلاین، خبرگزاری مرکزی کره (KCNA) گفت که کیم جونگ اون نامه‌ای به مقامات حزب کارگر که روز دوشنبه در کارگاهی با هدف تقویت انگیزه برای سوسیالیسم و ​​پیشبرد نوآوری در کار ایدئولوژیک حزب شرکت کرده بودند، ارسال کرده است.

 

کیم در این پیام گفت که حزب در مواجهه با بدترین مشکلات در حال پیشرفت است و بر لزوم گسترش دیدگاه خود برای «جوچه» یا «اتکا به خود» تاکید کرد.

 

او گفت: «ما باید قدرت ایدئولوژیک و اخلاقی توده‌های مردمی را به‌عنوان مهم‌ترین سلاح، همیشه در نظر بگیریم و آن را از هر جهت تحریک کنیم.»

 

کیم در ادامه اظهار داشت: «تئوری جوچه به این معنی است که هیچ کاری غیرممکن نیست، زمانی که مردم انگیزه ایدئولوژیک دارند.»

 

کره‌شمالی در بحبوحه تحریم‌ها به دلیل برنامه‌های تسلیحاتی، بلایای طبیعی و قرنطینه‌های مربوط به کووید-۱۹ که تجارت با چین، متحد اصلی و حیات اقتصادی آن را به شدت کاهش داده، با مشکلات اقتصادی فزاینده‌ای مواجه شده است.

 

با وجود مخالفت چین و روسیه، ایالات متحده برای تشدید تحریم‌های بین المللی به دلیل اولین آزمایش کامل یک موشک بالستیک قاره‌پیمای پیونگ یانگ در هفته گذشته تلاش می‌کند.

 

کره‌شمالی هیچ موردی از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ را تأیید نکرده است، اما مرزها را بسته و ممنوعیت‌های شدید سفر و سایر محدودیت‌ها را اعمال کرده است.

 

کیم گفت که کمپین ایدئولوژیک باید بر دفع «ارواح شیطانی ضد سوسیالیسم» و عناصر غیرسوسیالیستی که موضع انقلابی ما را خفه کرده‌اند، متمرکز شود.

 

پیونگ یانگ هجوم موسیقی و سرگرمی کره جنوبی از طریق مرز چین را برای مهار آنچه که می‌گوید تأثیرات غیرسوسیالیستی و ضد سوسیالیستی است، سرکوب کرده است.

 

کیم همچنین خواستار تقویت محتوای بصری شد و بر موضوع فیلم به عنوان آموزش ایدئولوژیک ابزاری برای بیشترین تأثیرگذاری، تاکید کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------