آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پایگاه‌های دفاع هوایی سوریه هدف حمله اسرائیل قرار گرفت

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد حملات امروز اسرائیل پایگاه‌های دفاع هوایی را در جنوب سوریه هدف قرار داد. به گزارش ایسنا؛ وزارت دفاع سوریه اعلام…

انتقاد تند رئیس جمهور اوکراین از غرب: صدها نفر باید بمیرند تا رهبران اروپایی واکنش نشان دهند!



 رئیس جمهور اوکراین ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
زلنسکی در سخنان خود باردیگر کشورهای غربی را هدف شدیدترین انتقادات قرار داد و گفت: آیا واقعاً صدها نفر از مردم ما باید در بدترین شرایط بمیرند تا برخی از رهبران اروپایی بالاخره بفهمند! 

به گزارش مهر به نقل از گاردین، «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس جمهور اوکراین درباره کمک‌های نظامی به کشورش با انتقاد تلویحی از کشورهای غربی گفت: «اگر قبلاً آنچه را که نیاز داشتیم به دست آورده بودیم، می‌توانستیم هزاران نفر را نجات دهیم.»

 

رئیس جمهور اوکراین در ادامه افزود: «اکنون سال ۲۰۲۲ است. و ابزارهای ما بسیار بیشتر از کسانی است که نازی‌ها را پس از جنگ جهانی دوم محاکمه کردند.»

 

رئیس‌جمهور اوکراین همچنین خطاب به رهبران کشورهای غربی از آنچه به‌عنوان اقدام تأخیری غرب علیه روسیه توصیف کرد، انتقاد کرد. در این ارتباط زلنسکی گفت: «مایلم به واکنش رهبران جهان دموکراتیک به آنچه در بوچا دیدند اشاره کنم. پاسخ تحریم‌ها به قتل عام غیرنظامیان توسط روسیه باید در نهایت قدرتمند باشد. اما آیا واقعاً پاسخ‌ها این چنین بود؟»

 

زلنسکی در ادامه گفت: «آیا واقعاً صدها نفر از مردم ما باید در بدترین شرایط بمیرند تا برخی از رهبران اروپایی بالاخره بفهمند که دولت روسیه مستحق شدیدترین فشارها است؟»

 

زلنسکی بار دیگر خواستار کمک نظامی بیشتر به اوکراین شد و با انتقاد از کشورهای غربی برای عدم حمایت کافی از اوکراین گفت: «اگر ما قبلاً آن تسلیحاتی را که نیاز داشتیم به دست آورده بودیم، اکنون می‌توانستیم هزاران نفر را نجات دهیم. من شما را سرزنش نمی‌کنم - من فقط ارتش روسیه را مقصر می دانم. اما شما می‌توانستید کمک کنید.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------