آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

معشوقه پوتین در این قصر مجلل زندگی می‌کند/عکس



 پنت هاوس,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
پنت هاوس مجلل فوق العاده‌ای که گمان می‌رود متعلق به مادر فرزند عشق «مخفی» ولادیمیر پوتین است با قیمت بیش از ۱۰ هزار دلار در ماه برای اجاره در دسترس است.

 پس از آن که لوئیزا و مادرش در اینستاگرام درباره آپارتمان پنت هاوس ۴.۱ میلیون دلاری خود در مونت کارلو شروع به صحبت کردند انتشار پست‌های مکرر او به ناگهان متوقف شد.

 

به گزارش فراروبه  نقل از نیویورک پست، بخش روسی شبکه خبری «بی بی‌سی» گزارش داد این ملک در محله نخبگان سن پترزبورگ در جزیره کامنی واقع شده و گفته می‌شود خانه دوران کودکی «لوئیزا روزووا» دختر مخفی پوتین بوده است.

 

گفته می‌شود که او حاصل رابطه پوتین با «سوتلانا کریونوگیخ» میلیونر ۴۰ساله فعلی و خدمتکار پیشین است که اغلب از او تحت عنوان معشوقه سابق پوتین یاد می‌شود. این اقامتگاه در فهرست موسسه انجل‌اند ولکرز قرار دارد. این ملک بیش از ۴۴۵ متر مربع مساحت دارد و یکی از ۲۱ آپارتمان لوکس در مجموعه‌ای است که با عنوان کوچه برزووایا شناخته می‌شود.

 

 پنت هاوس,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

این ملک شامل سه طبقه، یک اتاق نشیمن و یک تراس وسیع مشرف به رودخانه نوا است.

 

در طبقه دوم یک اتاق خواب و یک اتاق بازی کودک قرار دارد. در طبقه سوم یک بار مجلل، سینمای خانگی و محلی برای آفتاب گیری قرار دارد.

 

روزووا زمانی در رسانه‌های اجتماعی با حدود ۸۴۰۰۰ دنبال کننده فعال بود، اما به طور مرموزی بیش از شش ماه پیش انتشار پست‌های او متوقف شد. حساب اینستاگرام او بعدا به دنبال واکنش‌های گسترده به این موضوع غیر فعال شد.

 

 پنت هاوس,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

گفته می‌شود که کریونوگیخ دخترش را یک سال پس از تولد او در این خانه بزرگ کرده بود. روزووا تنها فرزند پوتین محسوب می‌شود که هنوز تحریم نشده است. دو دختر بزرگ‌تر پوتین «ماریا ورونتسووا» و «کاترینا تیخونووا» روز چهارشنبه در تازه‌ترین دور تحریم‌های اقتصادی آمریکا و اروپا که در مخالفت با تهاجم روسیه به اوکراین اجرا شد تحریم شدند. در همین حال، در تبلیغ مربوط به خانه محل سکونت سابق روزووا این ملک به عنوان «یکی از خصوصی‌ترین مجتمع‌های سنت پترزبورگ» و «با معماری کلاسیک مستحکم» توصیف شده است.

 

روزووا و مادرش اکنون در یک اقامتگاه مجلل دیگر در شهر به ارزش ۲.۲ میلیون دلار زندگی می‌کنند که به عنوان «قصر مجلل» توصیف شده است.

 

آنان هم چنین دارای یک ملک ۴ میلیون دلاری در موناکو هستند. کریونوگیخ که در یکی از بانک‌های بزرگ روسیه نیز دارای سهام است شایعه شده که نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار دارایی دارد.

 

 پنت هاوس,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

پس از آن که لوئیزا و مادرش در اینستاگرام درباره آپارتمان پنت هاوس ۴.۱ میلیون دلاری خود در مونت کارلو شروع به صحبت کردند انتشار پست‌های مکرر او به ناگهان متوقف شد.

 

درباره پنت هاوسی که آنان عکس‌هایی را از آن در اینستاگرام منتشر نمودند در مجموعه‌ای از اسناد لو رفته «پاندورا» در ماه اکتبر به تفصیل شرح داده شده است. گفته شده که مادر لوئیزا که مدت‌ها شایعه شده بود که معشوقه ادعایی پوتین در اواخر دهه ۱۹۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی بوده مدت کوتاهی پس از تولد دخترش به پنت هاوس جزیره کامنی نقل مکان کرد. اسناد فاش شده هم چنین نشان می‌دهند که مادر لوئیزا پیش‌تر به عنوان نظافتچی کار می‌کرد و در یک آپارتمان اشتراکی بزرگ شده بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------