ترامپ: آمریکا با بایدن به سوی جهنم می‌رود



 ترامپ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
دونالد ترامپ در گردهمایی طرفدارانش در ایالت اوهایو، جو بایدن را «سردرگم» توصیف کرده و گفت، این رئیس‌جمهوری آمریکا از «خرگوش عید پاک» دستور می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب‌سایت روزنامه دیلی میل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا عصر شنبه در جمع هزاران تن از هوادارانش در ایالت اوهایو گفت: «کشورمان دارد نابود می‌شود، کشورمان دارد به سمت جهنم می‌رود.»

 

او با انتقاد از اشتباهات خجالت‌آور کلامی و رفتاری جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: «هرگز چنین چیزی نداشتیم و در حال حاضر رئیس‌جمهوری داریم که متاسفانه اصلا نمی‌داند دارد چه اتفاقی میافتد. با هوا دست می‌دهد، بی‌هدف پرسه می‌زند و (تا حدی سردرگم به‌نظر می‌رسد) این خوب نیست. او از خرگوش عید پاک دستور می‌گیرد؛ دیده‌اید؟!»

 

ترامپ با خنده ادامه داد: می‌دانید، خرگوش عید پاک یک عامل سیاسی بود. کارش خوب بود، باید استخدامش کنیم!

 

هفته گذشته در مراسم عید پاک در کاخ سفید، بایدن سردرگم به دور خود می‌چرخید، به سوالات مردم جواب می‌داد و با کودکان عکس می‌گرفت. در همین لحظه بود که یکی از کارکنان کاخ سفید که لباس خرگوش عید پاک را به تن داشت، بایدن را به سمت جایی که باید می‌رفت هدایت کرد و از بلاتکلیفی نجاتش داد.

 

 ترامپ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

ترامپ گفت، بایدن در حالی این کارها را می‌کند، که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه مدام از سلاح هسته‌ای سخن می‌گوید.

 

او همچنین مدعی شد که اعتبار کافی در خصوص واکسن‌های کرونا به او داده نشد، چرا که تیم روابط عمومی‌اش عملکرد خوبی نداشت. ترامپ گفت: ما در هر زمینه‌ای بسیار بهتر (از بایدن) عمل کردیم، به جز روابط عمومی. آن قدر سرگرم کار بودیم که به روابط عمومی فکر نکردیم.

 

رهبر پیشین کاخ سفید در ادامه گفت، دولت بایدن عملکرد ضعیفی دارد، اما «مطبوعات و اخبار جعلی دارند و تمام روز اخبار جعلی مخابره می‌کنند تا از رئیس‌جمهوری دموکرات فعلی محافظت کنند.»

 

این رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین بار دیگر بر ادعای تقلب انتخاباتی خود پافشاری کرد و مدعی شد که مطبوعات نمی‌خواهند حقیقت را نشان دهند.

 

او گفت: حقیقت این است که در انتخابات تقلب شد، کشور ما در حال ویران شدن است و کشور به سمت جهنم می‌رود. همچنین دلیل اتفاقاتی که اکنون در حال رخ دادن است، در رئیس جمهور فعلی آمریکا نهفته است. در دولت قبل تورم وجود نداشت و حالا رکورد می‌شکند؛ در حالی که من بیش از هر رئیس‌جمهوری در تاریخ ایالات متحده کاهش مالیاتی داشته‌ام.

 

در بخشی از سخنرانی او که درباره تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ سخن می‌گفت، دو دوربین خاموش شدند و او این اتفاق را ناشی از عدم تمایل رسانه‌ها به نشان دادن حقیقت دانست و گفت: این کمونیسم است، این شروع کمونیست است، کمونیسم دقیقا از همین لحظه شروع می‌شود، وقتی که مطبوعات ندارید. ما مطبوعات نداریم. این دو (دوربین) خاموش شدند. نمی‌خواهند راجع به آن (تقلب انتخاباتی) صحبت کنند.

 

این سخنرانی ترامپ ۱۰ روز پیش از انتخابات مقدماتی در ایالت اوهایو برگزار شد. این رئیس‌جمهوری سابق آمریکا همچنین دولت فعلی کشورش را مقصر قیمت بالای بنزین و تورمی بی‌سابقه دانست.

 

روزنامه هیل روز پنجشنبه گزارش کرد که بایدن به باراک اوباما، رئیس‌جمهوری اسبق آمریکا گفته است که در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ نامزد خواهد شد. ظاهرا بایدن معتقد است که او تنها کسی است که می‌تواند ترامپ را شکست دهد.

 

گرچه ترامپ هنوز نامزدی خود در انتخابات ۲۰۲۴ را به صورت رسمی اعلام نکرده است، اما در گردهمایی‌های خود با طرفدارانش در سراسر آمریکا، به این موضوع اشاره کرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------