آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به کی‌یف رفت



 رئیس مجلس,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
در ویدئویی که رئیس جمهور اوکراین به تازگی منتشر کرده است، پلوسی به همراه هیئتی از نمایندگان آمریکا وارد این کشور شد. پلوسی در ویدئوی کوتاهی به او می‌گوید: «ما معتقدیم که به دیدار شما آمده‌ایم تا از مبارزه‌تان برای آزادی تشکر کنیم... مبارزه شما مبارزه برای همه است. بنابراین تعهد ما این است که تا پایان مبارزه در اینجا کنار شما باشیم.» پلوسی همراه با هیئتی از کنگره شامل جیسون کرو، جیم مک گاورن و آدام شف به کی‌یف رفته است. 

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، با زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در کی‌یف دیدار کرد.

 

به گزارش گاردین، در ویدئویی که رئیس جمهور اوکراین به تازگی منتشر کرده است، پلوسی به همراه هیئتی از نمایندگان آمریکا وارد این کشور شد. پلوسی در ویدئوی کوتاهی به او می‌گوید: «ما معتقدیم که به دیدار شما آمده‌ایم تا از مبارزه‌تان برای آزادی تشکر کنیم... مبارزه شما مبارزه برای همه است. بنابراین تعهد ما این است که تا پایان مبارزه در اینجا کنار شما باشیم.»

 

زلنسکی در کنار این ویدئو نوشته است: دیدار با نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در کی‌یف. ایالات متحده پیشرو در حمایت قوی اوکراین در مبارزه با تجاوز روسیه است. با تشکر از شما برای کمک به حفاظت از حاکمیت و تمامیت ارضی کشورمان.

 

پلوسی، سومین مقام ارشد آمریکایی است که از زمان آغاز جنگ به اوکراین سفر کرده است و سفر او نشان دهنده حمایت مستمر از این کشور است.

 

پلوسی همراه با هیئتی از کنگره شامل جیسون کرو، جیم مک گاورن و آدام شف به کی‌یف رفته است.

 

ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------