ترامپ: میلیون ها نفر ممکن است کشته شوند



    ترامپ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
رئیس جمهور سابق آمریکا در جمع هواداران خود اعلام کرد که دولت فعلی این کشور در حال انجام اقدامات اشتباه در اوکراین است که این مسئله می تواند به بهای جان میلیون ها انسان تمام شود. 

به گزارش مهر به نقل از سی-اسپن، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا هشدار داد که میلیون ها نفر ممکن است جان خود را از دست بدهند به این دلیل که رهبران فعلی واشنگتن نمی دانند که دارند چه کاری در اوکراین انجام می دهند.

 

ترامپ در جمع هواداران خود در ایالت «پنسیلوانیا»، دوره کنونی را خطرناک ترین زمان در تاریخ آمریکا به دلیل قدرت باورنکردنی سلاح های مدرن، نامید.

 

وی افزود: آنها نمی دانند چگونه با ولادیمیر پوتین تعامل کنند. آنها سخنانی اشتباه را در زمانی اشتباه بیان می کنند. آنها هیچ چیز در مورد روانشناسی نمی دانند، در مورد اینکه برای پایان دادن به دیوانگی که در حال وقوع است چه باید کرد. میلیون‌ها نفر ممکن است بمیرند، زیرا ما نمی‌دانیم داریم چکار می‌کنیم.

 

رئیس جمهور سابق آمریکا مجدداً تاکید کرد که چنانچه وی اکنون رئیس جمهور بود، درگیری ها در اوکراین اتفاق نمی افتاد و افزود که نباید اجازه داد که چیزی کالان در آنجا در حال وقوع است، ادامه یابد.

 

وی پیشتر نیز هشدار داده بود که وضعیت در اوکراین بسیار خطرناک است و «این مسئله می‌تواند یک جنگ جهانی باشد».

 

رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی شده بود که در زمان او، ایالات متحده نیروهای هسته‌ای خود را مدرن کرده است، اگرچه وی دوست ندارد در این باره صحبت کند.

 

پیشتر رسانه‌های آمریکایی گزارش داده بودند که بایدن به «باراک اوباما» رئیس‌جمهور اسبق آمریکا گفته است که قصد دارد در انتخابات سال ۲۰۲۴ نامزد ریاست جمهوری شود. طبق گزارش‌ها، بایدن معتقد است که او تنها کسی است که می‌تواند دونالد ترامپ را شکست دهد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------