آخرین اخبار بین الملل

بسته کمک مالی به اوکراین ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

سنای آمریکا بسته کمک مالی به اوکراین و اسرائیل را تصویب کرد

سنای آمریکا با حمایت گسترده دو حزبی، بسته کمک خارجی ۹۵ میلیارد دلاری را تصویب کرد که شامل کمک به رژیم صهیونیستی، اوکراین و تایوان می‌شود.…

اوکراین یک ناوچه ارتش روسیه را هدف قرار داد



اوکراین ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
اوکراین اعلام کرده که موفق به سرنگونی و هدف قراردادن یک ناوچه نظامی ارتش روسیه شده است. 

به گزارش مهر به نقل از گاردین، روز شنبه وزارت دفاع اوکراین با انتشار بیانیه‌ای از هدف قرار دادن یک فروند ناوچه ارتش روسیه خبر داد.

 

وزارت دفاع اوکراین گفته است که این حمله به صورت پهپادی صورت گرفته و منجر به غرق ناوچه روسی شده است.

 

همچنین گفته شده که این حمله در نزدیکی جزیره مار در دریای سیاه صورت گرفته، هرچند وزارت دفاع روسیه تا کنون واکنشی به این ادعای کی‌یف نشان نداده‌اند.

 

کمتر از یک ماه پیش نیز، وزارت دفاع روسیه از غرق شدن رزم‌ناو «مسکوا» خبر داده بود. طبق اعلام وزارت دفاع روسیه، این رزم‌ناو در حال حرکت به سمت بندر مقصد، به دلیل آسیب‌های وارده در پی آتش سوزی و شرایط نامساعد جوی غرق گردید. وزارت دفاع روسیه با تائید حمله ارتش اوکراین به این ناو جنگی روسی، گفته بود که پس از انفجار مهمات این ناو آسیب جدی دیده است.

 

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که تمامی خدمه کشتی جنگی «مسکوا» که اواخر شب چهارشنبه توسط اوکراین در دریای سیاه مورد اصابت موشک قرار گرفت، پس از انفجار مهمات که منجر به آتش سوزی در کشتی شد، تخلیه شده‌اند.

 

رسانه‌های دولتی روسیه به نقل از وزارت دفاع روسیه گزارش دادند که رزم‌ناو «مسکووا» در نتیجه انفجار مهمات پس از آتش‌سوزی، آسیب جدی دید و خدمه آن تخلیه شدند.

 

قبل از این ارتش اوکراین اعلام کرده بود که یک کشتی جنگی روسیه را در دریای سیاه هدف قرار داده و به آن آسیب رسانده است. «الکسی آرستویچ»، دستیار رئیس جمهور اوکراین گفت که این ناو جنگی روسیه احتمالاً تا ۵۱۰ خدمه به همراه داشته است. گفته شده ارتش اوکراین رزم ناو روسی را با موشک کروز هدف قرار داده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------