شناسایی 49 بیمار کرونایی جدید در کشور/ ثبت یک روز بدون فوتی دیگر



کرونا در ایران،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: در شبانه روز گذشته ۴۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند ضمن اینکه هیچ مورد فوتی در این مدت به ثبت نرسیده است.

به گزارش فارس، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: از روز پنجشنبه ۲۴ آذر ماه تا امروز جمعه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۱ بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۰ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۳۷۲ نفر رسید.

 

در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ یک از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست ندادند و مجموع جان باختگان این بیماری، روی عدد ۱۴۴ هزار و ۶۵۹ نفر ماند.

 

تاکنون ۷ میلیون ۳۳۵ هزار و ۶۵۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و ۶۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

 

همچنین تاکنون ۵۴ میلیون و ۶۶۹ هزار و ۱۴۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. ضمن اینکه تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۴۶ هزار و ۷۴۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۵۲۸ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۹۰ هزار و ۹۱۹ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۹۵ هزار و ۱۸۸ دُز رسید.

 

در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز قرار ندارد و ۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۹۵ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------