ثبت روز بدون فوتی کرونا در کشور/ شناسایی ۱۲۵ بیمار جدید



کرونا در ایران،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ یک از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست ندادند تا مجموع جانباختگان این بیماری، در عدد ۱۴۴ هزار و ۷۹۳ بماند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۹۳ نفر از آنها بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۶۶ هزار و ۳۹۰ نفر رسید.

 

همچنین خوشبختانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ یک از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست ندادند تا مجموع جانباختگان این بیماری، در عدد ۱۴۴ هزار و ۷۹۳ ثابت بماند.

 

خوشبختانه تا کنون هفت میلیون ۳۳۸ هزار و ۵۹۳ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و ۲۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

 

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، تا کنون ۵۵ میلیون و ۱۷۸ هزار و ۴۱۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

در حال حاضر ۰هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز قرار ندارد، یک شهر در وضعیت نارنجی، ۹۵ شهر در وضعیت زرد و ۳۵۲ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

 

تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۷۸۷ نفر دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، ۵۸ میلیون و ۵۹۲ هزار و ۵۷۶ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۲۸ هزار و ۴۴۳ نفر دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۸۰۶ دُز رسیده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------