اخبار پزشکی

باکتری دندان،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی

ساخت سلاح لیزری برای از بین‌ بردن باکتری‌های دندان

محقق ایرانی دانشگاه پنسیلوانیا و همکارانش با استفاده از نانو ذرات و لیزر سلاحی برای از بین بردن بیوفیلم‌ها و باکتری‌های…

تعداد مسموم‌شدگان با الکل در تبریز به 40 نفر رسیده است



اخبار,اخبار پزشکی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه تعداد مسموم‌شدگان با الکل در تبریز به ۴۰ نفر رسیده است، گفت: اکثر مراجعه‌کنندگان بین رنج سنی ۱۵ تا ۴۵ سال و مرد هستند.

دکتر حجت پورفتحی در گفت‌وگو با ایسنا،  با بیان اینکه از تاریخ بیست و هشتم اسفند ماه تعدادی به دلیل مسمومیت با الکل به بیمارستان‌های تبریز مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: در تاریخ بیست و هشتم اسفندماه سال گذشته پنج نفر به دلیل مسمومیت با الکل به بیمارستان محلاتی تبریز مراجعه کرده بودند و از همان روز تعداد نفرات مراجعه کننده رو به افزایش بوده و اکنون آمار به ۴۰ نفر رسیده و در حال افزایش است و افراد در بیمارستان‌های محلاتی و سینا تبریز بستری هستند.

 

 وی افزود: طبق بازدیدی که روز گذشته با رئیس دانشگاه از این بیماران داشتیم، افرادی بودند که دچار مرگ مغزی شده یا در بخش ICU بستری بوده و دیالیز می‌شدند.

 

وی ادامه داد: وضعیت مراجعه‌کنندگان مسمومیت با الکل در تبریز به مراتب وخیم‌تر از مراجعان شهرستان اهر است.

 

 پورفتحی تاکید کرد: به نظر می‌رسد افراد بر اثر مصرف مشروبات الکلی در یک مهمانی دسته جمعی مسموم شده‌اند، اما در مجموع اطلاعات شفافی در این خصوص وجود ندارد و نیروی انتظامی در جریان و پیگیر ماجرا است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------