تلفات کرونا در جهان از ۲۵۰ هزار نفر فراتر رفت/ مرگ ۱۹۵ نفر ایتالیایی



اخبار,اخبار پزشکی,کرونا در جهان
بر اساس آخرین آمار، تعداد تلفات ویروس کرونا در جهان از ۲۵۰ هزار نفر فراتر رفت.

به گزارش فارس، تلفات ویروس کرونا در سطح جهان همچنان با سرعت در حال افزایش بوده و بر اساس آخرین آمار، قربانیان ویروس کرونا در سرتاسر جهان به بیش از ۲۵۰ هزار نفر رسید.

 

همچنین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سطح جهان نیز به بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر رسیده است.

 

آمریکا همچنان در صدر  تعداد مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در جهان قرار دارد. آمریکا با بیش از ۶۹ هزار قربانی، علاوه بر آنکه بیشترین آمار تلفات در جهان را دارد بیش از یک چهارم از قربانیان جهان را نیز تشکیل می‌دهد.

 

همچنین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا از ۱ میلیون و ۱۹۷ هزار نفر فراتر رفته است.

 

مرگ ۱۹۵ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ایتالیا طی ۲۴ ساعت گذشته

 آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا روز دوشنبه اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته 195 بیمار مبتلا به کووید-19 در این کشور جان باخته و شمار کلی قربانیان این بیماری در ایتالیا به بیش از 29 هزار نفر رسیده است.

 

روز گذشته منابع دولتی در ایتالیا اعلام کردند که برای اولین بار از روز 15 مارس (25 اسفند) تعداد موارد مرگ‌ومیر بر اثر کرونا در این کشور به کمتر از 200 مورد در یک شبانه‌روز رسیده است. اکنون برای دومین روز متوالی کمتر از 200 مورد مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به کرونا در ایتالیا به ثبت رسیده است.

 

آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور طی 24 ساعت را نیز 1221 نفر گزارش کرده که این رقم نیز کمترین میزان ابتلا به ویروس کرونا در ایتالیا از روز 10 مارس (20 اسفند) تاکنون به شمار می‌رود.

 

ایتالیا از لحاظ آمار قربانیان ویروس کرونا پس از آمریکا در رتبه دوم جهان و از لحاظ آمار قربانیان این ویروس نیز پس از آمریکا و اسپانیا در رتبه سوم جهان قرار دارد.

 

شمار قربانیان کرونا در فرانسه از ۲۵ هزار نفر گذشت

وزارت بهداشت فرانسه روز دوشنبه اعلام کرد طی 24 ساعت گذشته 306 نفر به آمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور افزوده شده و شمار قربانیان اکنون به بیش از 25 هزار نفر رسیده است.

 

میزان مرگ‌ومیر روزانه بر اثر ابتلا به کرونا در میان شهروندان فرانسوی در حالی بار دیگر به بیش از 300 مورد در یک روز رسیده است که در روزهای جمعه و شنبه به ترتیب 166 و 135 مورد مرگ‌‌ومیر بر اثر کرونا در فرانسه به ثبت رسیده و این امیدواری ایجاد شده بود که مرگ‌ومیر روزانه بر اثر کرونا در این کشور طی روزهای آتی به کمتر از 100 مورد در یک روز برسد.

 

فرانسه از لحاظ میزان مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) پس از آمریکا، ایتالیا، انگلیس و اسپانیا در رتبه پنجم جهان قرار دارد.

 

شمار قربانیان کرونا در انگلیس به ۲۹ هزار نفر نزدیک شد

وزارت بهداشت انگلیس اعلام کرد طی 24 ساعت گذشته 288 نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند و به این ترتیب در مجموع 28 هزار و 734 نفر فوت شده اند.

 

همچنین در شبانه روز گذشته سه هزار و 985 نفر به شمار مبتلایان کرونا اضافه شده و تعداد کلی افراد آلوده به این ویروس به 190 هزار و 584 نفر رسیده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------